Ha Alonso elindul az Indy 500-on, csak Szato nyerhet
A japán pilóta a végig jól menő Dixont hajrázta le, egy nagy baleset után, sárga zászló alatt nyert.
A japán pilóta a végig jól menő Dixont hajrázta le, egy nagy baleset után, sárga zászló alatt nyert.
Augusztusra tolták a legendás amerikai versenyt a szervezők a koronavírus miatt.
Vagyis inkább a McLaren, bár az Indianapolis 500-on vallott kudarchoz vezető úton a csapatnak és a pilótának is rettentő komoly szerepe volt. A végén tucatnyi röhejes hibán múlt a bukás, példaul az autó színén.
Csapatfőnöke nyilvánosan kért bocsánatot az F1-bajnoktól.
Legjobb esetben is csak a 31. helyről kezdhet majd, már ha egyáltalán rajthoz állhat.
Az Indy 500-ak talán legnagyobb bukását simán túlélte a 2008-as győztes.
Takuma Szato 40 évesen ért a csúcsra nagy versenyen. Alonso 20 körrel a cél előtt motorhibával állt ki. Drámai bukások Indianapolisban.
Hát persze, hiszen tavaly is egy ex-F1-es győzött, és szintén elsőre. A dolog azért nem ennyire egyszerű, megnéztük, mi egyáltalán a különbség az Indycar és a Forma-1 között, mit értek el az F1-es bajnokok, és milyen újdonságokkal kell megbarátkoznia a spanyolnak. Rajt vasárnap este fél hétkor.
Össze is vetette az F1-et és az indianapolisi stílust.
Megvolt az első hivatalos edzésnapja Amerikában.
Bár jobb lába saját életet kezdett élni, feldobta az F1-bajnokot első Indy-tesztje.
A pályán legelésztek, későn kapcsoltak.
Bemutatták a tradicionális McLaren-színű autót.
Az ottani hondás csapatnál, Andretti kocsijával indul majd. Button máris visszatérhet?
Öt nap alatt ez a harmadik ijesztő bukás. Csak Chevyk szálltak el.