29 találat az Indexről, és a környékéről.
Már nem ez a legkisebb Lexus, mégsem lehet komolyabban venni a UX-et, mert csak ugyanazt tudja igazán jól, amit bármelyik Toyota.
Ez valahol érthető, valahol viszont felfoghatatlan.
Ha hajlandó vagy feláldozni bizonyos érzelmeket a racionalitás oltárán, hamar megbarátkozol az Ignisszel.
A Dacia Jogger konkurense lehet.
Ha kedvezőtlenül alakulnak a választások, akkor inkább Európára fókuszálnak.
Az ára leért az aljára és már presztízse sincs, pedig egy nagyon korrekt autó a saját kategóriájában.
Az Afeela már mutatott egy ígéretes szedánt, hamarosan jön majd az SUV és a kompakt is.
Hivatalos képeken a jövőre érkező Cooper S minden oldalról. De hogy tetszik Spike, az új legjobb barátod?
Létrehoznák azt a telefont, amit még nekik sem sikerült.
Az új X1 dizájnja miatt senki nem fogja kanállal kivágni a saját szemét, és még motorja is fergeteges. De jó vétel közel 25 milláért?
A hibriddel végleg felnőtt a Civic, de a Honda nem hagyta veszni a múltat.
A Kínában Mulan néven ismert ötajtós Európába is jön, a VW ID.3 erős ellenfele lehet.
A japánokat és az SUV-ket nehéz utolérni, a Teslák feltörekvőben vannak, az egyterűek pedig kiszorultak nyugatról.
Engedd el az előítéleteid, beülsz a 308-as Peugeot-ba és megérted, hogy lehet ezt szépen is.
Az átlag magyar autóvásárló lélektani határa valahol 3 milliónál van, de a feléből is lehet értelmezhető autót venni.
6-8 éves, ötajtós kompakt a cél. Astra legyen vagy Focus?
Ritka madár az első Focus RS, különösen akkor, ha még a szériagyártás előttről származik.
Nem csak hobbiautóként válhatnak be a keménytetős kabriók és már ismert kompaktok alapjaira épülnek, ezért az alkatrészek és a szervizháttér is adott.
Nemcsak ránézésre, de beülés után is csak nyomokban fedezni fel az új Opel Astrában a Peugeot 308-ast, holott a külső-belső héj alatt az utolsó csavarig minden közös bennük.
A szép nagyon nem ilyen. Ez egészen addig fog érdekelni, amíg elkezded hajtani, onnantól kezdve inkább fogod imádni.
2021. december 20., 06:09
Remek autó a konnektoros Kia Ceed kombi, mert egyszerűen használható, takarékos és tényleg tudja, ami ígér. De nagyon jól állna neki, ha nem sípolna és pittyegne folyamatosan.
De főleg az enyém. Már ha nem jár arra valami AMG Merci vagy Porsche. A többiek hagyjanak békén, ha kérhetem.
A Fiestához hasonlóan a Focust is átdolgozzák a 2022-es évre: változik a külseje, és néhány műszaki megoldása is.
320 lóerős, összkerékhajtású, 270-nel zúzhat a belső sávban a VW Golf R, és megy keresztbe. Mégsem szed szét.
Semmi különös nincs benne, pontosan úgy működik, ahogy számítanál rá és talán pont ettől jó ez a szürke metál 1,4-es Opel Astra, ami így 96 ezer kilométerrel sem sokkal másabb, mint amilyen újonnan.
Karakteres, kemény és erős. Nem lehet vigyor nélkül kiszállni belőle és nem fél kérni tőled, de azért cserébe, amit ad, minden semmiség.
Nagyobb, élesebb és okosabb lett a harmadik Nissan Qashqai, meg kicsit és nagyon hibrid is.
Az Autocar értesülései szerint egészen biztosan csökken a Jaguar személyautók száma, és a jellegük is sokat változhat.