Végsebességig toltak egy öreg BMW-t az Autobahnon
A 323ti Compact 2,5 literes sorhatosa kompresszoros, a teljesítménye 240 lóerő körül van. Szerinted mennyit megy?
A 323ti Compact 2,5 literes sorhatosa kompresszoros, a teljesítménye 240 lóerő körül van. Szerinted mennyit megy?
Örök hitvita marad, hogy vajon elég-e egy gyári Mazda MX-5 teljesítménye, vagy pont egy picit kevés.
Az Erőmérő mai adásában komoly teljesítménynövekedésre számítunk.
Két jelentős fejlesztési tervet szabadalmaztatott a Honda. Az egyik simán belökheti a 160-180 lóerős ligába az Africa Twineket.
A bitang erős túraendurók mezőnyében játszana a Honda?
Mik a XXI. századi autózás alapkellékei? Szelfibot? Jajj, ne legyél ennyire maradi!
Még a Shelby-k között is ritka, gyári tuning miatt nagyon durva áron kelhet el ez az 1967-es GT350.
Jövőre már meg is lehet vásárolni az átalakított autókat.
A Jeep Grand Cherokee Trackhawk 6,2 literes kompresszoros V8-asa 700 lóerő feletti teljesítményt ígér. Mégmértük!
Rézcsöveknek és egy kompresszornak is lába kelt.
Rengeteg munka az autón és még több gyakorlás a kormány mögött: közhely, de ennyi kell egy rekordhoz.
333 lóerős kompresszoros V6, egy négyajtós Audiban, ami fel se tűnik senkinek.
911-ből még az alapmodell is kellően élvezetes, de azért a RUF-nál tudtak még csavarni a Carrerán.
A Skyactive-X-ből ismert megoldással látták el a ketüteműt, amelytől a fogyasztás csökkentését várják.
Ebben a Mustangban csak a kompresszor 3,8 literes, tele van karbon cuccokkal és veszettül sok lóerővel.
Természetesen Kawasaki-alapon: a H2 SX blokkját kapja meg, és két éven belül érkezhet.
200 lóerőt kihozni egy liter lökettérfogatból nem semmi. Nyolcvan éve sem volt az. Kellett hozzá egy kompresszor.
Lehet, hogy fütyül, lehet, hogy gazdaságtalan, mégis egy kompresszoros autó láttán dobban nagyobbat a szívem.
Megmarad a szívómotoros karakter, de jön mellé bőven erő is, csak a klímáról kell lemondani érte.
Nem az Instagramon pózoló gazdagokkal érkezett el a feltűnő színű autók kora, már a ‘90-es években is voltak merész Aston Martinok.
Szervókormány? Ülésfűtés? Érintőképernyős fedélzeti rendszer? Fogyasztás? Lehet vele utazni? Nem. Akkor mégis mit tud a Lotus Exige? Élményt!
A Mazda MX-5 élvezetes kisautó, és minden megvan benne, hogy gyors lehessen. Ez a darab gyors lett, de vajon mennyire?
Most légkompresszort nyerhetsz vele, ha maradt pár régi, kuka gumi a kert végében.
Évek óta dolgoznak a projekten, akár utólagos tuningcuccként is működne a dolog.
A világ ellene szól, de itt maradt nekünk a könnyűfémbe öntött őskövület. Dőljön a benzin, szóljon a V8, mert nem valószínű, hogy lesz folytatás.
A szabadalmi rajzok szerint az 1100-as blokkot fújnák meg egy kis plusz erő reményében.
Ha csak 180 lóerős lenne, akkor is a legerősebb lenne a műfajban.
Turbó és kompresszor egy 1,4 literes benzinmotorban? A németek jó ötletnek tartották, te viszont menekülj.
Nem tudni, mik a terveik vele, de szabadalmaztatták a megoldást.
András úgy vélte, az S100-as Skoda gyorsulása némileg javítható egy kompresszoros, V8-as Audi-motor beépítésével. Az utastérbe.
A villanymotor a feltöltés késlekedését minimalizálja a szabadalom szerint.
A kereskedő valami igazán őrült átalakítást szeretett volna.
Visszafogták, de így is 200 lóerő, és viszi a háromszázat. És ez egy túramotor.
A négyhengeres megfújva 150 lóerőt tud, de az átépítő készletből éppen a kompresszor az, ami nem rendelhető.
Végy egy jól bevált motort, akassz rá kompresszort, és építs köré autót. A Yaris GRMN nemcsak a katalógusban mutat jól.
Rácsaptunk a második dózis akciós cuccra, avagy hogyan változtatja meg az életed a trükkös szelepsapka?
Nem a turbóban látják a jövőt.
A japánok nem állnak meg a H2-nél, az átlagmotoros számára is elérhetővé tennék a technikát.
Kiszivárgott az R2 szabadalmi rajza, a hatkilós osztályba is belépnek a feltöltővel.
Néhány héten belül debütál, a jövőben pedig várható lesz egy kompresszoros változata is.
Bárhol kapható, csak 2800 forint, és az a benyomásod, hogy bármit felfúj ez a kis 12 voltos kompresszor. Tévedsz, de nagyot.
A H2 után a szintén legendás Z900 nevet is leporolnák.
Aki a kéthengeres blokkra tippelt, nagyot tévedett.
Igaz, csak a külsőt vadítják, de ez talán nem is baj. A H2 eddig is brutális volt.
A méregdrága H2 és H2R után jönnek a szerényebb, középkategóriás kompresszoros motorok.
A fehér holló rovatunkban egy ritka angol motort kínálnak éppen eladásra.
A H2-es Ninja már önmagában is elég veszett, de most még egy kicsit vadítottak rajta.
A hivatalos bemutatóra még néhány órát várni kell, de a lényeg már kiválóan látható.
A sorozatgyártású gépek közt legalábbis. Ilyen ígéretekkel kecsegtet a kompresszoros Kawasaki.
A hónap végén érkezhet az idén harmincesztendős Ninja-sorozat legújabb tagja, a H2.
A napokban futotta be a közösségi médiát a BBC Autos infógrafikája, amely a Dodge Challenger Hellcat árát firtatja.
Jánost alig két éve ismerem.