Villanyautót a népnek!
A műfaj megszállottjai helyett az átlagautósoknak szóló újdonságot a szülővárosában, a csehországi Nosovicében vezettük.
A műfaj megszállottjai helyett az átlagautósoknak szóló újdonságot a szülővárosában, a csehországi Nosovicében vezettük.
Lehet, hogy papíron hülyeség az SUV, de a valóságban más a helyzet.
Népautót tervezni komoly feladat, pláne, ha villanyautóról van szó. A Hyundai tudja, mi kell a vevőknek, és meg is adja nekik.
Ki hány utcát ismert fel?
Az új Kona nagyot nőtt, sokkal menőbben néz ki, mint az elődje, de mi a helyzet az árazásával?
A látszat ellenére a hibrid Kia Niro törvénytisztelő polgár: nem csinál forradalmat, csak élvezi az eredményeit.
ADAC nyárigumi-teszt, használt villany-Hyundai mindenesnek és egy kibertámadás, ami megbénított több autógyárat. Totalcar Híradó.
Szükséges a nagy akku? Általában nem, de ha menni kell, akkor nincs mese. El tud romlani? El. Megbántam? Nem.
A Hyundai Kona N a sofőrrel barátságos, de az ellenfeleknek ő Conan, a barbár: nagyon erős, és kegyetlenül lecsapja bárki fejét.
Egy cég már hátat fordított a játékosnak; a katalán vezetőség mosdatja magát, de így is alaposan pórul járhat.
Most már álcázás nélkül is látható az újdonság, a bemutató napokon belül várható.
Hasonló tudás, elég nagy hatótáv és hasonló töltési megpróbáltatások – csak a költségek ne lennének.
A Kona egy újabb élhető elektromos, csak legyen rá keret, utána kezdődhet a spórolás.
A koreai gyártó a Marvellel közösen mutatott be limitált szériát.
Nincs másik ilyen a piacon. Hasonló létezett ugyan, lett is volna igény rá, de nem született meg. Itt egy Kona, ami kicsit más, mint a többi. Nem is igaz; nem kicsit, nagyon más.
Majdnem ötszáz kilométert megy egyetlen töltéssel, és úgy gyorsul mint a Toyota GT86.
Nem könnyű liga a crossovereké, ha valaki ki akar emelkedni, bevállalósnak kell lenni. A Hyundai az volt a Konával.
A Konából tavasszal jön az elektromos változat, azt ígérik, 390 kilométert megy egyetlen töltéssel.
Ránézel, és talán egy legyintéssel elintézed. Pedig nagyon nem kéne: itt az első N-es Hyundai.
A cél nyilvánvaló: agyoncsapni a Nissan Juke-ot. De vajon minden megvan ehhez?
A koreaiak egy újabb kis városi terepjárót készülnek bemutatni, amelyet egyelőre két vázlaton mutatnak meg.
A Kona nevet kapta az újdonság, amely a Renault Captur kategóriáját készül felforgatni.
Állítólag a kis szabadidő-autók piacából próbál kiharapni egy darabot a Kona.