A magyar állam lesz a GySEV többségi tulajdonosa
Lázár János Facebook-bejegyzésben jelentette be a GySEV magyar tulajdonjogainak helyreállítását.
Lázár János Facebook-bejegyzésben jelentette be a GySEV magyar tulajdonjogainak helyreállítását.
Az utolsó pillanatban hozták meg a döntést.
Karácsony Gergellyel ez kimaradt.
A két fél meghallgatta egymást, de egyelőre nem közeledtek az álláspontok.
A volt főpolgármester-jelölt sem hagyta szó nélkül Orbán Viktor kötcsei kijelentését.
Szerinte emberei úgy vezetik félre a kormányfőt, mint Kádár Jánost Grósz Károlyék.
Befutott a Tokaj IC, a fedélzetén a Tisza elnökével.
Nem csitul a MÁV körüli posztcunami.
A párt szerint az építési és közlekedési miniszter csak egyetlen feltétellel maradhat.
Összejön a találkozó?
Márki-Zay Péter pártja szerint elfogadhatatlan a pazarlás.
Vitézy Dávid is reagált a miniszter kijelentéseire.
Természetesen a közlekedés apropóján.
A két politikus hamarosan személyesen is találkozhat egymással.
A Kibeszélő Extra vendége Meleg János, a Vasutasok Szakszervezetének elnöke.
Megvan a pénz a mohácsi Duna-hídra.
Volt, ahol be sem mondták, hogy a vonat nem megy tovább, de a klíma sem működött.
„Engem sokat csesztetnek itt a közlekedéssel” – mondta a közlekedésért felelős miniszter.
A korábbi közlekedési államtitkár volt az Index Konkrétan Rónai Egonnal című műsorának vendége.
Az egészségügy támogatásáról is beszámolt.
Heringes Anita: Ha a Pakstól elvont adót visszaosztjuk másfél vármegyére, akkor mennyi jut egy településre? Két pad?
Pusztaottlaka polgármestere szerint Magyar Péter továbbra is a Fidesz embere lehet.
Nem csitul az üzengetés a felek között.
Posztháborúba kezdett a két politikus.
A miniszter visszaszólt Vitézy Dávidnak, árulásról és csúsztatásokról beszél.
Lázár János „gyakorlatilag mindent leállított”, ami segíthetett volna megelőzni a balesetet – írta.
A tárca bejelentette, hogy minden a terv szerint halad.
A szakember szerint a miniszter éppen a vidékiekkel tolt ki a leginkább.
Véleményük szerint a miniszter nem képes megfékezni a MÁV összeomlását.
Az influenszer egyre dühösebb.
Szerinte nemcsak politikai, de döntéshozói felelőssége is van a miniszternek.
Szerinte röhejes a melegre fogni minden üzemzavart.
A miniszter szerint ha nem lett volna kegyelmi ügy, akkor Magyar Péter sem volna.
Még akár el is árverezhetik.
Szeptemberig adtak időt a miniszternek.
Ingatlanokhoz juthat a város.
Szerinte a Lázár-korszak a magyar vasút történetének legsötétebb időszakát is alulmúlja.
Pusztaottlaka jövőbeni polgármestere szerint a miniszter megfenyegette.
„Annyi kárt okozott, ami a kommunizmus évtizedeinek közlekedési minisztereit is alulmúlja.”
Hegyi Zsolt eddigi helyettes veszi át a vállalat irányítását.
A Tisza Pártnak is segítene, ha ők nyernék a 2026-os választást.
Vitézy Dávid szerint „minden létező fronton” romlott a helyzet, amióta Lázár a miniszter.
A szakszervezetek javaslatát is mérlegelte.
Megváltozott a Közlekedési Múzeum székhelye.
A befizetett összeg a minisztérium bevételét növelné.
„Tetszettek volna gyorsabban, olcsóbban és jobban dolgozni!”
Belső feszültségeket okozhat a miniszteri döntés.
A hivatali lakás csak egyike annak a rengeteg juttatásnak, amely megilleti őket.
A miniszter más nagy bejelentésekkel is készül a héten.
A természetvédelmi szervezetek is megszólaltak az ügyben.
A politikus a milánói vasútállomásról jelentkezett be.
Itt a Fanta-botrány újabb felvonása.
A politikus szerint látványosan romlik a helyzet a MÁV-nál.
A cég közölte: olyan üdítőitalokat akarnak kínálni a piacon, amit a fogyasztók kedvelnek.
„Azt hiszem, fontosabb probléma ez, mint a Fanta narancstartalma” – írta.
A miniszter szerint átverik a magyarokat a minőséggel.
A DK képviselőjének válaszolt a Lázár János vezette minisztérium.
A polgármester szerint Józsefváros „gyarmatosítása” zajlik jelenleg.
Miért vállal fel kényes és kemény politikai konfliktusokat Lázár János?
Egyetlen munkavállaló sem kivétel a tilalom érvényesítése alól.