Olyan rossz a pálya állapota, hogy szerdától fél évig nem járnak a vonatok Veszprém és Ajka között
Vitézy Dávid szerint Lázár János közlekedési politikája teljes kudarcot vallott.
Vitézy Dávid szerint Lázár János közlekedési politikája teljes kudarcot vallott.
Az építési és közlekedési miniszter szerint a magyar vasúthálózat fele beteg.
A miniszter szerint ennek a 2026-os választási eredményben biztosan része lesz.
Az oknyomozó portál szerint nagy belharc lett belőle.
Korábban nem volt erre példa Magyarországon.
Az SZTE kancellárja az Indexnek cáfolta, hogy gátolták volna a munkálatokat.
Szövetséget ajánlott a miniszter.
A Podmaniczky Mozgalom frakcióvezetője visszalépésről ír a Facebookon.
Vitézy Dávid szerint Lázár János tárcája új járművekre és pályafejlesztésre sem költ ennyit.
Hivatali visszaélés és hamis vád miatt történt a feljelentés.
A miniszter szerint a két város új áru- és személyforgalmi és kereskedelmi központtá válhat.
Már azt is tudni, mikor lép életbe az új szabály.
A közjátékról felvétel is készült.
Feljelentést tesz az államtitkár és a miniszter ellen is.
Az ellentmondásra Vitézy Dávid hívta fel a figyelmet.
Kiderült, volt-e magyar érintettség.
A politikus kiemelte, hogy a háborúktól távol kell maradni.
Beindult a szájkarate a két politikus között.
A miniszter visszaüzent Hadházy Ákosnak.
Nem fogta magát vissza az országgyűlési képviselő.
A magyar állam hitelt is felvesz.
A polgármestertől egymillió forint sérelmi díjat követel a miniszter felesége.
És persze a migráció ellen.
Nincs egyetértés Vitézy Dávid 2023-as fideszes bejelentkezésével kapcsolatban.
A képviselő a jövőbeli terveiről is megszólalt.
Karácsony Gergely szerint ezt már tartalmazza a közgyűlés előterjesztése.
Változás jön a gazdaságirányításban.
A miniszter abból a bizonyos kupacból építene várat.
A politikus Lázár Jánosnak is odaszúrt egyet.
Ezért költözik a Közlekedési Múzeum Debrecen mellé.
Helyette egy havi riport készül majd.
Több fejlesztést is bejelentett a miniszter.
Az LMP vállalja a felelősséget a történtekért.
Személyszállítási kódexet visz a parlament elé az Építési és Közlekedési Minisztérium.
Ráadásul még a sztrájkot is ellehetetleníti az új törvénycsomag – írta a Közlekedő Tömeg.
Már azt is tudni lehet, hogy hol lesz az állomáshelyük.
Törvénysértés nem történt, de elég botrányos a sztori.
A MÁV szeptemberi menetrendszerűségi adatai még mindig nem nyilvánosak.
Nem elhanyagolva a vidékieket sem.
A miniszter fejlesztésekről tárgyalt a város polgármesterével.
Azt írta, nem lepődne meg, ha Lázár János állna az egész mögött.
Kovács Gergely egy MÁV-os beszólással szúrt oda a miniszternek.
A Magyar Közlekedési Múzeum Debrecenbe indul.
Több magyar nagyvárost is érint.
Új fogalmat is bevezethetnek.
Szerinte a Tisza Párt elnöke jobban járt volna, ha a miniszterrel találkozik.
A megkérdezettek több mint 77 százaléka kevesli a vasútra szánt pénzt.
Így készült fel az RTL Group a Lázár Jánossal való találkozóra.
Részben európai uniós forrásból fog megvalósulni.
A miniszter szerint jó ötlet Debrecenbe költöztetni a Természettudományi Múzeum.
A beszélgetés alapján a miniszternek köze lehetett a korábbi RTL-vezérigazgató eltávolításához.
Pedig már azt hittük, nem mutathat idén újat a MÁV.
A csörte újabb felvonása.
Kíméletlenül szembesítette a miniszter állításait a MÁV-vezér szavaival.
Rengeteg magyar dörzsölheti a tenyerét.
Most már nem csak Lázár János kapott a kritikából.
Folytatódik a politikusok személyeskedéstől sem mentes vitája.
Mocskolódásról beszélt a fővárosi képviselő.
Folytatódik az üzengetés a HÉV-járatritkítás ügyében.
Amiben mindenki egyetért: járműhiány van.