134 találat az Indexről, és a környékéről.
Megalakult a Magyarországi Légiipari Klaszter.
2016. szeptember 5., 16:54
Regisztrálnák és taníttatnák is a drónozókat, mielőtt még valaki összeütközik egy repülővel és katasztrófát okoz.
nononononononononononono
Kevesebb mint százezer forintért bárki vehet magának drónt, amivel akár 200 méter magasan repkedhet egy autó sebességével. Jó játék, de nem veszélytelen.
Két nap alatt két gép is meghibásodott a Boeing új óriásgépeiből, most egy felszállást fújtak le.
2012. szeptember 10., 11:08
2011. szeptember 25., 19:43
Az első gép hétfőn indul Tokióba az amerikai gyárból.
2011. augusztus 1., 15:22
2011. augusztus 1., 11:19
Pedig nőtt az utasok száma és így a bevétel is.
Szerdán figyelmeztető, pénteken általános sztrájk jöhet. Nem a fizetéssel, a pihenő idővel van gond.
A kerozin egy év alatt húsz százalékot drágult, így két és féléves rekordot döntött az ára.
2010. december 30., 11:57
2010. december 15., 08:32
Csökken az utasszám és a bevételek, rossz az üzletpolitika, írja egy állam által megrendelt elemzés.
2010. november 29., 08:02
A repülővásárlásokat finanszírozó ügynökségek védelmére indított mozgalmat a Ryanair.
2010. november 18., 16:19
2010. november 10., 16:01
Soros a kínai HNA holding egyik résztulajdonosa, Demjánnal társulva váltanák a mostani orosz tulajt.
2010. augusztus 6., 18:11
A Pentagon repülőtenderéről épp csak lecsúszott egy ukrán-amerikai pályázó. Állítólag azért, mert direkt feltartották a futárt.
Válság utáni hangulat volt a farnborough-i légikiállításon, 47 milliárd dollárnyi üzletet kötöttek.
Tőkeerősebb és kockázatvállalóbb partnereket akarnak, fúzióra kényszeríthetik őket.
A költségcsökkentés beindult, ráadásul az erősebb nyári hónapok jönnek.
A Ryanair a Ferihegyi díjakat sokallja, a repülőtér szerint nem kötelezi el magát a légitársaság.
Az elmaradt utazások felét újrafoglalják, ráadásul a járattelítettség miatt magasabb áron.
A cégek kompenzációt várnak a kormányoktól a rossz döntés miatt.
Mire a konszolidációs hullám végigsöpör, a néhány fapados mellett 3-4 jelentős játékos marad.
Egymás után nyitnak meg a repterek, eddig másfél milliárdos veszteséget okozott a leállás. A külföldön rekedtek alternatív közlekedési eszközöket keresnek a hazatérésre. Közben a vulkán nem nyugszik.
A szállásköltség felét a a légitársaság és az utazási iroda állja.
Több mint másfél milliárd dollár az európai utazási ágazat eddigi vesztesége.
Májusban alakul a Tibet Airlines, az első menetrendszerinti járatok 2011-ben indulnak.
Egyesülhet a US Airways és a United Airlines, a második legnagyobb amerikai légicég jöhet létre.
Túl magasak a ferihegyi költségek, ősztől törölhetik az összes budapeseti járatot.
A légitársaságok tavaly 7,8 millió csomagot vesztettek el, ami 2,5 milliárd dollárjukba került.
A tervet a Malév és egy nemzetközi szakértői csapat készíti, lesznek elbocsátások is.
A társaság alaptőkéjét 25,4 milliárd forinttal emelte meg az állam.
A konkurensek szerint a légitársaság már az állami tőkejuttatásban bízva árazta be a nyári járatainak díjtételeit.
Több mint húszmilliárd forint készpénzzel száll be az állam, az oroszok átalakítják az eddigi hiteleket, és amíg tartozunk nekik, nem lesz teljes Malév-privatizáció.
A régióban egyetlen légitársaságot sem tudtak sikeresen privatizálni, erről a pech és a politika is tehet.
A konkurencia már most komplett jogi szakvéleményt rendelt, amely az uniós jog alapján darabokra szedi a még tető alá sem hozott reprivatizációt, a brüsszeli vizsgálat elkerülhetetlennek tűnik.