Már halkan is büntethet a Lamborghini Urus
Hivatalosan is bemutatták az Urus plug-in hibrid verzióját.
Hivatalosan is bemutatták az Urus plug-in hibrid verzióját.
Az All-Terrain kiadásokból csak 12 készül. A Neve a hó, a Sabbia a homok, a Bosco az erdei versenypályák, míg a Terra a murva világát testesítik meg.
Már a neve is a versenyzésre utal.
Valószínűleg jobb lesz "új Lamborghininek" hívni.
Az új jelvény csak előfutára egy teljes identitásváltásnak, melyet a következő években szeretne bevezetni a vállalat.
Hogy miért épp a Lamborghini 5.0-ból fejlesztett Audi 5.2 FSI lett a világ legnépszerűbb tízhengerese, annak is megvan az oka. Így készül ma Győrben.
A mester nevéhez fűződnek a legszebb Lamborghinik, Maseratik, sőt, még az első 5-ös BMW is.
A gyönyörű V12-es egy Diablóból származik, és nem gyenge pénzért kelt el a közelmúltban.
A Volkswagen Csoport utolsó V10-es motorját szeptemberben tervezik legyártani az Audi Hungaria G/P6 csarnokában. Megnéztük a különleges folyamatot.
Az újdonságnak még csak a nevét sejtjük, de az is épp elég beszédes.
A BYD hamarosan Magyarországon is megkezdi tevékenységét.
Annyira aprólékosan kidolgozták az autókat, hogy elsőre nehéz őket megkülönböztetni az igaziaktól.
Tempósan ment utánuk, üldözte őket, de megállni már nem tudott időben.
A furcsa, szürke ruha alatt jó eséllyel egy hibrid Lambo rejtőzik.
Egy Porsche 911 GT3 RS-e is van.
Megmutatták a szélesebb, alacsonyabb és dögösebb, Liberty Walk-féle Countach-t.
Az LM002 ma már gyűjtői különlegesség, amiben rendes, szívó V12-es ordít. Most itt van két eladó példány.
A sportautót beborították LED-ekkel, majd elmentek veretni a los angelesi éjszakába.
Szentségtörés vagy művészet?
25 százalékkal merészebb kanyarodási tempót ígér a technológia utcai kompromisszumok nélkül.
Néhány évente a Lamborghini megdobja az olasz autópálya rendőrséget egy új autóval. De nem a gyorshajtók üldözése lesz a feladata.
Rendkívül izgalmas időket élünk, ami sportautó-versenyzés világát illeti.
Így évente 22-vel csökken a munkanapok száma.
A Huracán STO SC 10° Anniversario a Lamborghini Squadra Corse versenycsapat ünneplése, egyben a Győrben gyártot V10 diadalittas pillanata.
Az idén egyetlen Lamborghini Urus, Ferrari Roma, Aston Martin DB12 kapott magyar rendszámot, de vannak más érdekes autók is a listán.
És még egyéb ajándékok is járnak a verdához.
Már utcán, de még álcázva tesztelik az újdonságot, és úgy tűnik, hogy a V10-es megy a levesbe.
...ehhez az is kell, hogy a szintetikus üzemanyag valós alternatíva legyen.
Mármint az új Revuelto esetében, melynek tesztjét könnyen megtaláljátok a Totalcaron. 1001 lóerő, V12, nulla turbó.
Azt gondoltuk, hogy drága lesz, na de hogy ennyire!?
Végre közelebbről is megnézhették.
Nardòban három külsős vezethette a Lamborghini Revuelto hibrid V12-es prototípusát hamarabb, mint a VW vezére, Oliver Blume. Én voltam az egyik.
Holnap reggeltől délutánig tart a korlátozás.
A Szerémi úton nyitotta meg kapuit Magyarország első Lamborghini szalonja.
Megnyitotta a kapuit Magyarország első Lamborghini márkakereskedése.
Egyikük se aprózta el, de vajon melyikük gyorshajtása volt pofátlanabb?
Beverly Hillsben ez egy csütörtök.
Még nem a végleges változat, de elég közel állhat hozzá.
Ami lehet négyajtós és tisztán elektromos hajtású lesz.
Nagyon szép, de foglalkozós.
A Wall Street farkas tíz éve jött ki, ez pedig a két Countach Anniversary közül az, amelyik túlélte a forgatást.
Milyen szerencse, hogy a terepre szánt Huracán Sterrato kapta az Opera Unica évfordulós fényezését.
Még szinte itt sincs igazán a Lamborghini Revuelto, szerezni már most sem egyszerű.
Kamion alá ékelődött egy Lamborghini Amerikában.
Eddig legfeljebb csak álmodozhatott róla, nemsokára azonban igaziból is otthont teremthet egy Lamborghiniben.
Az eddigi legkomolyabb Lambo-versenyautó az SC63, hiszen az ebbe fejlesztett 3,8-literes biturbó V8-cal a WEC és az IMSA meghódítására is készülnek.
Klasszikus Lamborghini új köntösben a világ összes pénzéért, de továbbra is Olaszországból. Álomautó így is, meg úgy is.
Lezárult egy korszak.
Tudtad, hogy amerikai rendőrautókban is használták azt a motort, ami a Koenigsegg CC8S-t hajtja? Ilyen, és ehhez hasonló, meglepő összefüggésekről lesz szó.
A német márka az MX Label Reddel akart rekordot dönteni. Nem sikerült.
Magukat filmezve hergelték a többi autóst és veszélyesen vezettek.
Alighanem ez az eddigi év legnagyobb autóversenyes balesete.
Cikkünk folytatásából kiderül, milyen ritkaságokkal bővült a magyar rendszámos guruló rakéták gyűjteménye.
Az ő nevéhez fűződik a legendás Ferrari 250 GTO és a Lamborghini bő 40 éven át használt V12-es motorja is. Az autóipar legendás alakja 96 évesen hunyt el.
A Szikla 52 éves lett.
Ha májusban kéne elpattintani pár százezer, esetleg millió eurót, irány a Villa Erba, ahol ezek a csodák várnak Olaszország talán legszebb vidékén.
A V12 él, a hibrid hajtás pedig kölcsönösen hasznos. Főleg közel ezer lóerővel.
Ferenc pápa, aki a Huracánt elengedte, de a Renault 4-et megtartotta.
Ferrari 550 GTS, Lamborghini Murcielago R-GT, Aston Martin DBR9, Lister Storm, Saleen S7-R, Corvettek és Viperek. A Marcos Mantara LM600 EVO megvolt?