266 találat az Indexről, és a környékéről.
Nincs ok félelemre: egész finoman nyúltak hozzá, inkább a versenyautós hangulatra mentek rá.
Minek ment oda?
A vezérigazgatójuk szerint még ráérnek.
A rendőrök elől menekült, másodperceken múlt az élete.
Tényleg igazi luxuspalota.
Egy Lamborgini Countach-t és egy Ferrari F40-et már átszabtak, most egy ezeknél is értékesebb és ritkább típushoz nyúl a japán tuningcég.
A véralkoholszintje 0,6 ezrelék volt.
Valószínűleg nem bírta a hidraulikus emelő és eldobta az autót.
De nem mindenki szállhat versenybe a luxusautóért.
Licitálni lehet a tervrajzokra, egyelőre nem is kérnek értük sokat.
Hengerből sosem elég, a több mindig izgalmasabb, és ha rajongani lehet valamiért, akkor az egy V10, már csak a jelenléte is jó érzéssel tölt el.
Az autó órájában mindössze 173 kilométer volt, amikor tüzet fogott.
Ennyire erős utcai turbómotor soha nem forgott még 10 ezerig: a Lamborghini Temerario sokkal több, mint két elvesztett henger.
A megkerült autók között akad Lamborghini, Porsche és több Nissan GT-R is.
De a NAV sem hagyja annyiban, a Kúriára viszi az ügyet.
Olvassa el ma is reggeli hírösszefoglalónkat!
Egyszerű hibát orvosol a vállalat.
Azt elismerik, hogy hamarosan eljön az elektromos átállás ideje, de egyelőre elvannak a hibridekkel.
Az autóipar közelmúltbeli tapasztalatai sajnos nem támasztják alá Michael Schiebe véleményét.
A hangja egyelőre nem tűnik olyan meggyőzőnek, mint a korábbi, szívó V10-esé.
Az első LP400-at gyár- és családlátogatásra vitték.
Az ausztrál hatóságok még májusban figyeltek fel a férfire, aki papíron öt éve a munkanélküli segélyből élt.
Az Eccentricánál nem nyúlnak az alapkoncepcióhoz, csak modernizálják azt.
Hamarosan elárverezik a roncstelep méregdrága, extrém ritka, de szomorú állapotú kincseit.
Három évesen már Ferrari SF90-et is vezetett a török motorversenyző fia.
A Huracán bő tíz év után érkező utódja egy 920 lóerős, három villanymotoros, V8-as hibrid hajtáslánccal tépi fel az aszfaltot.
A plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt sportautó teljesítményére is van már utalás.
Ritka, hogy egy ilyen különleges sportautóba ilyen sok kilométer legyen.
Az LM002 egy kicsit még különlegesebb, mint a társai, mert egyedi karosszériát építtettek rá korábban.
A két fiatal példájából is remekül látszik, hogy az élet nem egy videójáték.
Az üldözött Lamborghini Urus menekülés közben, nagy sebességnél, az autópályán kapott defektet.
Tűzokádó, gyönyörű hangú V12 kontra villanymotorok. Tegyék meg tétjeiket!
Az autót 47 évvel ezelőtt vásárolta. és bár gyári állapotúnak tűnik, nem volt mindig ilyen.
Erre a versenyre érdemes lesz emlékezni.
Egy különleges Lamborghini állított fel új rekordot az online árverésen elkelt autók között.
Összesen kilenc darab ilyen modell készült, így az autó rendkívül ritkának számít.
Hibriddel súlyosbított szívó V12 kontra tiszta elektromosság: tegyék meg tétjeiket!
Nemrég Mate Rimac, a Bugatti Rimac vezetője is nagyon hasonló gondolatokat fogalmazott meg.
A Carscoops információi szerint a brit sportautógyártó szeretne egy extrémebb, kifejezetten a terepjárásra kihegyezett modellt a DBX nevű SUV-ja mellé.
Romániában lelkesen vásárolják a luxusautókat, miközben az átlagos járgányok értékesítése stagnál.
A Lamborghini a V10 vége kapcsán ráharapott az analóg fotózásra, a mágnesszalagos felvételekre és a manuális kézifékek dicsőségére.
Hivatalosan is bemutatták az Urus plug-in hibrid verzióját.
Az All-Terrain kiadásokból csak 12 készül. A Neve a hó, a Sabbia a homok, a Bosco az erdei versenypályák, míg a Terra a murva világát testesítik meg.
Már a neve is a versenyzésre utal.
Valószínűleg jobb lesz "új Lamborghininek" hívni.
Az új jelvény csak előfutára egy teljes identitásváltásnak, melyet a következő években szeretne bevezetni a vállalat.
Hogy miért épp a Lamborghini 5.0-ból fejlesztett Audi 5.2 FSI lett a világ legnépszerűbb tízhengerese, annak is megvan az oka. Így készül ma Győrben.
A mester nevéhez fűződnek a legszebb Lamborghinik, Maseratik, sőt, még az első 5-ös BMW is.
A gyönyörű V12-es egy Diablóból származik, és nem gyenge pénzért kelt el a közelmúltban.
A Volkswagen Csoport utolsó V10-es motorját szeptemberben tervezik legyártani az Audi Hungaria G/P6 csarnokában. Megnéztük a különleges folyamatot.
Az újdonságnak még csak a nevét sejtjük, de az is épp elég beszédes.
A BYD hamarosan Magyarországon is megkezdi tevékenységét.
Annyira aprólékosan kidolgozták az autókat, hogy elsőre nehéz őket megkülönböztetni az igaziaktól.
Tempósan ment utánuk, üldözte őket, de megállni már nem tudott időben.
A furcsa, szürke ruha alatt jó eséllyel egy hibrid Lambo rejtőzik.
Egy Porsche 911 GT3 RS-e is van.
Megmutatták a szélesebb, alacsonyabb és dögösebb, Liberty Walk-féle Countach-t.
Az LM002 ma már gyűjtői különlegesség, amiben rendes, szívó V12-es ordít. Most itt van két eladó példány.