Törökországban az adók miatt 1,5 literes motorral szerelt Mercedes E-osztály is van
Bizonyos országokban az alap E200 alatt is van élet.
Bizonyos országokban az alap E200 alatt is van élet.
Pont a Smarttól nem vársz ilyen bődületes teljesítményt, azonban van egy csavar a sztoriban.
A villanyautóvám fordítva sülhet el.
Olvasónk küldött fotókat egy olyan álcázott Mercedesről, mely a márka jövője szempontjából nagyon fontos lesz.
Hat kerék, több százkilós akkumulátorok, cserélhető hajtáslánc és éhezőbajnok dízel-hibridek jelentették a göröngyös utat a ma is létező hibridekig.
Elképesztő famegmunkálás zajlott és végül kaptak egy kvázi G-osztály replikát.
A terepkombi jó alternatívának tűnik, de képességekben az E-osztály All-Terrain nem jobb, mint az SUV párja. Így is öröm, hogy létezik.
Leclerc nagyon elszánt, szeretné megszerezni első futamgyőzelmét hazai pályán.
Csak a márka által kiválasztott, arra érdemes milliárdosok vásárolhatnak maguknak belőle.
A rossz hegesztés miatt önállóan útra kelhetnek az elektromos Mercik, a gyártó a komplett motort cseréli.
Lefotózták a producert.
Hiába erősebb a villanymotorral kombinált, duplaturbós, négyhengeres, úgy néz ki, hogy az embereknek hiányzik a V8 karaktere.
Ez onnan nézve különösen bravúros, hogy már 45 éve gyártják a típust.
Döcögősen indult az év a Volkswagennél, a Stellantisnál és a Mercedesnél. A cégek az új modelldömping sikerében bíznak.
Új akkumulátorral kísérleteznek, mely jelentősen nagyobb energiasűrűséggel rendelkezik.
Minden jel arra mutat, hogy a Ferrarinál folytathatja karrierjét.
Na jó, meg azért került bele némi rendszerfrissítés is.
A szobor nemrég megnyert egy pályázatot ezért kiállították Ferencvárosban, de volt akinek nem tetszett annyira.
Newey 2006 óta a Red Bull csapatát erősíti, a legújabb hírek szerint 18 év után most mégis távozni készül.
A sofőr kirepült az autóból, életveszélyes sérülésekkel vitték kórházba.
Az autó a rakparton csapódott a hídnak és apró darabokra tört.
Különleges technikai megoldásokat rejt és pokolian erős. Minden adott ahhoz, hogy jó terepjáró legyen.
Az A osztály sofőrje egy igazi tahó, aki egy percre se hajlandó normálisan közlekedni.
Tudományos kísérlet következik.
Úgy gyorsul, mint az egy ligával feljebb pozícionált autók.
Bátaszéken fogták, a szálak mégis Németországig nyúlnak.
A hétszeres világbajnok még évekig szeretne ott lenni a rajtrácson.
Bár az EQS kifejezetten villanyautónak készült, a Mercedes-Benz mégis gondolkodott egy belső égésű motorral szerelt változaton
Sebestyén Balázs komoly kárt okozott egy kölcsönkapott 70 millió forint értékű luxusautóban.
Első tulajos, garázsban tartott, gazdag sejktől, nem dohányzó.
Nem az ellocsolható milliókon múlik, hogy az ember letolja a Bamako Rallyt, erre tökéletes példa ez az öreg zöldséges Merci.
Talán elcsépelt és sablonos, de értéktartó, hangulatos és még választék is van belőle. Az öreg SL váratlanul jó!
A hátsó ülések párnái is fejlődtek!
Rossz idők járnak Németország legerősebb autómárkáira, a legkülönfélébb gondok miatt gyengén alakulnak az eladásaik.
Ha mindig is kíváncsi voltál, hogy mennyi egy futárcég dobozos furgonjának a végsebessége, most itt az alkalom, hogy megtudd a választ.
Egy egészen különleges műhely munkáját mutatta be az amerikai influenszer.
A négyszeres világbajnok felvette a kapcsolatot az istállókkal, amint értesült Hamilton átigazolásáról.
Bolondok napjára több gyártó is kitalált valami eszetlenséget, amit egészen hihetően adott elő.
A négyszeres F1-es világbajnok kijelentette, élvezte az elmúlt másfél évet, de…
Mindenki kedvenc német luxus terepjárójra megújult!
Az igazi veteránosok szerint megúszós, túl egyszerű választás, de nagyon sok élményt ad, és szinte biztos befektetés.
Régóta öreg mercik között élek, ismerik itt a helyi népek, azzal talán nem is lesz majd gondom, hiszen örökélet. Állítólag.
Finom bőrök, fölényes csend, 5,2 méter hosszú, nyúlánk test, biturbós V12, 612 lóerő és 1000 Nm. Van még kérdés?
Hiába zárt Pérez a harmadik helyen, büntetés miatt csak a hatodik helyről startolhat vasárnap.
Üvegtörmelékben kerestem a gyémántdarabokat és találtam néhányat, de még milyeneket!
A képek tanúsága szerint tud keresztbe menni.
Álomszerű, 7,39 kWh/100 km lett az autó átlagfogyasztása, persze az autó finoman szólva sem hagyományos.
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc tiszteletére 12 pontba gyűjtöttünk 12 autóipari újdonságot az elmúlt bő 100 évből.
Három és öt óra között.
A szakszervezetnek több követelése is van.
Utolérni sem volt egyszerű a Mercedest, de a dolgok csak ezután fordultak igazán rosszra.
Az eredeti 102 példányból mára öt maradt.
Élete első versenyén pontokat szerzett a 18 éves Oliver Bearman a Ferrarival.
Siralmas helyzetben az Alpine, a Red Bullnak minden sikerült, a riválisok azért reménykednek.
Két csapat teljesen új külsőben pompázik.
Sok álláslehetőség adódik a gyárnál, mely bőkezűen jutalmazza minden dolgozóját.
A vállalat ezzel szeretne köszönetet mondani alkalmazottjainak.
Utánajártunk, miként léphetnek be a magyarok a négykerekű istenek földjére.
Pont mindkét gyártó ott tesztelt.
Mert a leggazdagabbaknak is el kell tudniuk költeni a pénzt.