Én már szart érek? – kérdezhetné Bástya elvtárs után szabadon a pénzügyminiszter, miután tárcáját folyamatosan kihagyják a pénzügyi szektor jelentős szabályváltoztatásaiból. Nemcsak most, a lakáskasszák kinyírásából maradt ki a PM, hanem az elmúlt hat évben szinte mindenből, ami fontos. És ami az ő feladata lenne.
Élt: 8 évet. Helyét egy új minisztérium, és egy tárca nélküli miniszter veszi át.
A kormánybiztos korábban a Lázártól elvont hatáskörökért felelt.
Az NFM épületében próbálkoztak, de a minisztérium szerint tudták, hogy nincsenek ott az iratok.
A kormányfő programját nem jelezték előre, a vasutas alapkőletételen sem vett részt.
Máig szorosan együttműködik a kormányfő és az NFM az ilyen tenderek jóváhagyásánál.
A kormányközeli think tank összesen már 9 milliárdért vizsgálja a témát.
Az országban 11 szakaszon 67,5 kilométerrel bővül a hálózat, aminek üzemeltetését átvette a Magyar Közút.
Az NFM szerint a süllyedés szokásos jelenség, rémhírterjesztés zajlik.
Elég egy figyelmeztetés, hogy a webáruházak betartsák a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Még az idén aláírják a támogatási szerződéseket.
Június közepétől szeptember végéig 41 millió forintnyi bírságot osztott ki a közlekedési hatóság.
Majd egyszer: 2022-re csak tervei lesznek az M8-as 65 kilométernyi új szakaszának.
26 népszerű, gyerekeknek szánt sporteszközt vontak ki a forgalomból. Itt a teljes lista!
Bolla Tibor a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium helyettes államtitkára lehetne, de úgy tudjuk marad a BKV-nál.
2017. szeptember 22., 10:57
Két régióból eddig csaknem kétezer kérelem érkezett be. Hétfőn a Dél-Dunántúli régió jön.
2017. szeptember 19., 12:21
Kifizette a kártérítést az Edenrednek az NFM.
2017. szeptember 12., 11:45
Panaszból viszont egyre kevesebb érkezik.
2017. szeptember 11., 13:00
A Mol és a Szerencsejáték Zrt. fizette tavaly a legtöbb osztalékot az államnak.
2017. augusztus 16., 14:50
A nyugat-dunántúli régióban alig fél nap alatt fogyott el a kezdeményezésre szánt pénz.
2017. augusztus 11., 08:13
De a posta vezérigazgatójának is 5 millió forint járt. Kaszáltak tavaly az állami cégvezetők.
Nem akarják, hogy odakozmáljanak a sofőrök.
Minek hagynánk meg Brüsszelben, ha szétoszthatjuk egymás közt? A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság utolsó két évében kipörgetett egy csomó uniós pénzt a szokásos köröknek. Tanulságosan repkedő tízmilliók a cikkben.
Gyakorlatilag semelyik fő funkcióját nem látja el az NHKV több mint egy évvel az indulás után. És ha ez nem lenne elég baj, hamarosan visszatérhet a napirendre a hulladéktörvény rettegett módosítása is.
Szétfúrhatja mondjuk Somogyot olajért. Persze csak ha az NFM is rábólint önre.
A minisztériumok össze-vissza beszéltek arról, hogy ki húzta fel a kerítést, most kiderült, több mint tízmilliárd landolt egy magáncégnél.
Augusztusban lehet majd pályázni mosógépekre és hűtőkre költhető támogatásra, a pályázat honlapja már elérhető.
Jobb az osztrák sampon, mint a magyar? Úgy tűnik, nem, de erről nem szívesen beszél a kormány.
Kinyírhatja a szelektív hulladékgyűjtés maradékát a legújabb törvénymódosítás. Tízezrek munkája van veszélyben, miközben mindent bekebelez a bénázó kukaholding. A már most sem túl fényes szelekciós arányaink tovább romolhatnak, pedig hamarosan el kell számolnunk az EU felé.
Nem presztízsberuházást akar a tramtrainnal, ilyen áron nem kell, újra kell tervezni, mondta a Délmagyarnak.
Egyre forróbb a hangulat, most Lázár vonta kérdőre a minisztériumot a vásárhelyi tram-train miatt,
A minisztérium szerint szabályos volt a tram-train járművek beszerzése, a költségek sem duplázódtak.
Már áprilisban elkezdődik a kormány új programja, amelyben uniós pénzből képeznek programozókat.
Idén 1400 autós jelentkezhet. Ha azt hiszi tud vezetni, itt meglepetések érhetik.
Az unió fizetett, de a nyertes konzorcium nem képes működő rendszert felmutatni 1,5 évvel a határidő után sem.
De mennyire jó ötlet a kerékpáros utca vagy a kötelező előzési távolság? Érvek és ellenérvek.
Több százezren tartoznak, többen, mint fél évvel ezelőtt, és nőtt a kikapcsolt fogyasztók száma is. A statisztikát több minden is kozmetikázza.
Bejgli, szaloncukor és elővételes autópálya-matrica volt a december végi slágertermék.
2016. december 31., 14:31
Még egy hónapig érvényesek. A nemrég átadott M86-oson is fizetni kell.
2016. december 17., 07:59
Hogy halad az agglomerációs járatok átadása az államnak? Négy modern, légkondis busz Budapest helyett már Érdnél üzemel, sárgára átfestve. Követi-e a többi?
2016. december 16., 11:41
Egy csomó pénzt átcsoportosít a kormány az Országvédelmi Alapból és a rendkívüli tartalékból.
Azt mondják, nem engednek a brüsszeli nyomásnak.
Szénhidrogént tárhat fel az olajcég az ország nyolc pontján.
2016. november 24., 21:33
Most, hogy áttették a MÁV-hoz, EU-s pénzt is lehet rá költeni.
2016. november 21., 13:47
Ezzel az ötlettel kezdte munkáját a minisztériumban a kerékpáros főosztály vezetője. Megkérdeztük, mire számíthatunk még.
Az NFM már dolgozik a koncepción. Párhuzamosan a teljes országot le kell fedni szélessávú nettel.
Meg akarja tartani a közlekedési dolgozókat a kormány, ezért emelné a bérüket, de hogy mikor, és mennyivel, azt még nem tudni.
Az Uber távoztával a hiénákra csaphatnak le a januárban felálló új szervezet ellenőrei.
2016. szeptember 9., 12:53
Nem akarják ellehetetleníteni a dolgot, de mindenkinek be kell tartania a taxis szabályozást. A kettő nehezen összeegyeztethető.
2016. augusztus 18., 07:02
Seszták Miklós még nem tudja mekkora, de lehetőséget lát rá. Nem zárják be a Délit.
2016. augusztus 11., 12:58
A kormány 1 milliárddal megemelte a hűtőgépcsere-program keretét.
2016. augusztus 2., 07:42
Külön csoport jön létre, ami adott esetben akár az engedély nélkül taxizok jogosítványát is elveheti.
Az EU legalább kamatmentes hitelt adhat, de az NFM még vizsgálja, hogy mire pályázzanak.
A Közép-Dunántúlon és Közép-Magyarországon lehet pályázni. Ha támogatott frigót akar, siessen, mert legutóbb 2 óra alatt elfogyott a pénz!
Az Uber kivonulása után is ellenőrizni fogja az a 4 hatóság a taxisokat, amik eddig is ellenőriztek.
Szerdán reggel 8 és 9 között lehet majd még pályázni a nyugat-dunántúli régióban.
De nem biztos, hogy sokáig örülhetnek. Érdemes megnézni, hogyan jutottunk el az Uber kivonulásáig.
Szerintük a cég azért lép le, mert nem akar adót fizetni.
A Dél-Alföldi régióban reggel 8-tól lehetett hűtőcserére pályázni, 10-re elfogyott a keret.
Az észak-alföldi régióban túljelentkezés miatt egy ideig nem lehetett, de most megint lehet.