Nürburgring rekordra hajt a Lotus 2000 lóerős agymenése
Az Evija X tavaly, egy hűvös októberi napon már járt a Nürburgringen, ahol minden idők harmadik leggyorsabb idejét érte el
Az Evija X tavaly, egy hűvös októberi napon már járt a Nürburgringen, ahol minden idők harmadik leggyorsabb idejét érte el
Összecsukták, néha pénz se volt, de sose adták fel: a Nürburgringen 24 órán át csapató, hős Dacia Logan sztorija következik.
Olyan gyorsan ér körbe a legendás pályán, mint egy M2-es BMW.
63 év, 20 autó, 21 rekord. A Trabant P50-től a Mercedes-AMG One-ig.
Frank van Meel, az M divízió vezetője osztatta meg gondolatait az ügyben.
Mindig a saját autómmal szerettem volna menni a Nürburgringen, most pedig megcsináljuk!
A cél, hogy hét perc alatti köridőt fussanak a Nordschleifén.
A császár megálmodta, a háború hátráltatta, a tankok összetörték, versenyzők bojkottálták, de még mindig áll.
Összetört, kiégett, de már 29 éve nem adja fel a Zöld Pokol rókafarkas Opel Mantája.
A Honda nem verte nagy dobra, de egy spéci autóval futották a kört.
Orrhossznyival ugyan, de meglett a körrekord.
Elképesztően élethű szimulációt készítettek a két autó csatájáról
A brit terepjáró nem éppen a pályaautós képességeiről híres, de a videòn meglepően ügyesen mozog.
Vezetést és a pályázást imádó autóbolondoknak készül a szívómotoros GT4 RS.
Az eddigi csúcstartó a 616 lóerős Porsche Taycan Turbo volt, amelyre bő 11 másodpercet vert.
Nekik még elég volt egy széria AMG GT Black Series is, bezzeg a Porsche feltett egy pályacsomagot.
A legendás versenypálya királynője márciusban hunyt el, így tisztelegnek emléke előtt.
A verseny menedzsmentjében történt változások összehozhatják a két híres nevet, sőt egy harmadikat is.
A Porsche a négyajtós széria szedánok rekordját döntötte meg, egy olyan álcázott Panamera változattal, amelyet még be sem mutattak.
Szentségtörés, vagy a versenyzés új műfaja a Zöld Pokolban zölden megtett kör?
Valószínűleg nagyon elverték a Porschét, de ez nem volt egy tiszta meccs. Hivatalos köridő nincs, de azt mondják, októberben sokkal gyorsabban jönnek vissza.
Nem is kicsit, közel húsz másodperccel. És még csak most jön a hivatalos rekordkísérlet.
Egy kis rekord összejött már neki, de ennél a 7:42-nél valószínű tud majd jobbat is.
Az abszolút rekordtól nagyon messze van, de még ez is gyorsabb, mint Bellof korábbi, 35 évet élt pályacsúcsa.
Ki mondta, hogy csak nagyon gyors járművel lehet rekordot felállítani a Nordschleifén?
Vagy elmenekült a kihívás elől? Inkább mentek három nap alatt három rekordot a Stelvióval.
Vendégünk Miki, aki a Zöld Pokolban tanít szupersportautót vezetni orosz oligarchákat és skandináv aranyifjakat.
Az ID.R villany-csodából új változat kellett a legendás német versenypályára.
Nem csak annyi a projekt, hogy leporolják a Pikes Peak-en használt autót.
Olyan konszernen belüli becsületmeccs van születőben, amilyet még nem láttunk. Villanyszörnyeteg kontra hibridszörnyeteg.
A világ legnevesebb hegyi felfutóján, de még a Nordschleifén is megdönthetetlennek hitt csúcsok dőltek. Na, meg ott az a vörös Tesla.
Az összes valaha volt Pikes Peak indulót porba alázó I.D. R versenyautót használnák a Zöld Pokolban is.
Bár még nem tiszta, elfogadják-e új szériaautós rekordnak, azért megnézhetjük, hogyan ment körbe 6:40 alatt a GT2 RS.
Négy másodperccel leverték a Lamborghini friss rekordját, de mégsem annyira utcai az autójuk, mint a kategória elvárná.
A Mercedes-AMG GT 4 ajtós változata lett a leggyorsabb autó a Nürburgringen, de milyen szegmensben?
Így szólt odabent a V12, miközben a leggyorsabb szériaautó lett az Aventador SVj-ből a pályán.
A hivatalosan még be sem mutatott Kodiaq RS-sel futott egy nagyon gyors mért kört Sabine Schmitz.
Azt mondták korábban, tudnak vele hét perc alatti kört. Még az is lehet, hogy rámentek a rekordra.
Az Alfa Romeo leggyorsabb terepjáró rekordját döntötte meg a Nordschleifén.
A nürburgringi siker helyretette Michelisz Norbert lelkét, de az összetett állásával így sem akar foglalkozni.
Pole-ból indult, de elrontotta a rajtot, így is sokat jött fel az összetettben.
Nagy körrel vert mindenkit a Nordschleife időmérőjén, negyedszer indulhat az élről a WTCC-ben.
2015 után megint mázlija volt, az egyik Lada viszont beleállt a szalagkorlátba
A világ legveszélyesebb pályáján zárkózna világbajnoki riválisaira Michelisz Norbert.
Mit gondolnak, melyik az? Nem, nem a LaFerrari és nem is az Enzo.
Ha a körrekord már kezd unalmassá válni, kell valami új. Például ez.
A motorhangot nem csapják agyon valami divatos zenével - ideális néznivaló szombat délutánra.
Valószínű, hogy a Koenigsegg One:1 a Nürburgring eddigi legdrágább áldozata.
A szezon eddigi legjobb hétvégéjét hozta össze a világ egyik legnehezebb pályáján.
Három másodpercet vert csapattársaira. Az ETCC-ben a zengős Nagy Norbert ment jó kört.
Húsz előzés egyetlen perc alatt: ezt a legnagyobbak közül sem sokan tudják a Zöld Pokolban.
Idén ősszel ketten is kimentek a Zöld Pokolba, hogy verhessék a mellüket. A tanulság: egy perc rohadt sokba tud kerülni.
Még ebben a hónapban megkezdik a munkálatokat, hogy a sebességkorlátozásokat eltörölhessék.
Érdekes összefüggések VW-ügyben és természetesen történetek a Nordschleiféről.
A világ pénzét is elkérik egy-egy képért a túlértékelt fotósok, holott csak oda kell állni és nyomni a gombot. Kémek voltunk, másfél óráig.