Fekete autó jött, de ne parázz
Ez a Corsa legjobb verziója, hiszen a száz lovas motor a hatsebességes kézi váltóval ideális fegyver az 1175 kilós tömeg ellen.
Ez a Corsa legjobb verziója, hiszen a száz lovas motor a hatsebességes kézi váltóval ideális fegyver az 1175 kilós tömeg ellen.
A félmilliós ársávban erős versenyző a harmadik generációs Corsa, de azért van egy két dolog, amire érdemes nagyon odafigyelni.
Nemcsak magára, de a többi közlekedőre nézve is életveszélyes manővert hajtott végre egy lehajtónál az opeles.
Mindezek mellett új Corsa, Euro 7, illetve gyorshajtási bírságok a heti hírösszefoglalónkban.
Leginkább orrplasztikát kapott a kisautó, de a hajtását is megújították.
Jön a nyár, erre nincs egy vászontetős B Corsám. Cudar világ ez, de nem reménytelen.
Megvenni nehezebb, mint ellopni, de cserébe legalább nem üldöznek majd a rendőrök. Spoiler: a régebben egymillás autó, most másfél!
Önbíráskodás biturbó. Nemcsak kitolta, kihajította a kapuját elálló autót.
Nem tolakodnak az utastérbe az akkumulátorok, nincs hatótáv-para csak sok akarás egy csinos villanyautóban.
Elképesztő jeleneteknek játszódtak Maglódnál.
Az utolsó körös nyüstöléseket éli épp az új generáció. Az Opel kiadott pár képet a tesztekről.
Ha ráadom a gyújtást, a rádió szépen szól, a vétel erős. Ha viszont még egy kattanásnyit fordítok a kulcson, elgyengül, recseg.
Takarékos, könnyen parkolható autó kell neki napi használatra. Lehetőleg benzines.
Induláskor a legalsó világít pirosan, mintha üres lenne a gáztartály. Aztán egy idő után 2-3 kis lámpa világít zölden, majd újra átvált pirosra.
A motor zseniális, a szórakoztató elektronika viszont igazi vegyesválogatott a Microsoft, az Apple és a Linux legidegesítőbb pillanataiból.