A turizmus, a vendéglátás és a söripar is bizakodóan várja a németországi tornát.
Nem csupán a labdarúgás csúcseseménye, de kiemelkedő gazdasági hajtóerőt is jelent.
2023. augusztus 11., 15:25
Épül az országmárka.
2022. augusztus 2., 14:08
Viszont a rezsidémonra már az orosz médiában is figyelmeztetnek.
2021. szeptember 1., 16:36
Bár a turisták is szerették a Hortobágyot, gyerekként izgalmasabb volt.
2018. szeptember 6., 09:38
Ha mi lennék az ország turisztikai tótumfaktumja, sírva könyörögnék neki, hogy abba ne hagyja.
A riportban meg is nevezték a szórakozóhelyet, úgyhogy felhívtuk a pubot. Meglepő választ adtak.
2016. november 29., 00:17
Több mint százhúsz esemény lesz, és akár otthon is bárki kipróbálhatja a programozást.
2015. szeptember 4., 16:17
Az NGM és KKM pedig az ország sajtójának javításán fáradozik, sok sikert kívánunk nekik!
A legnagyobb észt napilap online változatában mutatják be Budapest új szimbólumait, és csőbe húznak egy Putyint imádó magyar nemzetest.
2013. szeptember 29., 21:09
Egy német lap tudósítója végigjárta Tokajt és Egert, a bor mellett a szarvasgombát ajánlja.
2013. szeptember 26., 15:31
Gyere hozzánk, képzett a lakosság, gyors az internet, és olcsóbbak vagyunk Nyugat-Európánál.
Tóth István Zoltán az első Orbán-kormány idején a Happy End Kft.-vel és az Ezüsthajóval építette az ország imázsát. Most a Hír TV-től érkezik.
2010. december 22., 21:07
Vidám, színes, kreatív, okos, izgalmas? A lényeg, hogy mindent mi találtunk fel a világon!
2009. szeptember 29., 11:39
A kómából felépült 84 éves Tony Curtist molesztáltuk kérdéseinkkel. Jön az új országimázsfilm több nővel.
Az országimázsra költött milliárdokhoz ötletet társítanának, ami túlmutat a pálinka és borkampány-marketingen.