![Kedvező árakkal a prémium szegmens felé](https://kep.index.hu/1/0/5699/56999/569995/56999527_4214987_9e9de8c4d3afaf714bedd451956eb6d6_wm.jpg)
Kedvező árakkal a prémium szegmens felé
Nagy hatótávú villanyautókkal, lágy és plug-in hibridekkel lép ismét a prémium világ küszöbére a Peugeot.
Nagy hatótávú villanyautókkal, lágy és plug-in hibridekkel lép ismét a prémium világ küszöbére a Peugeot.
Lesz elegáns, V12-es limuzin, vad, kétmotoros buggy, sőt, még kabrió raliautó is. Meg ami még. Tíz izgalmas Peugeot következik.
Könyörtelen versenyautókról, lenyűgöző koncepciókról és fantasztikus veteránokról is szó lesz.
Ez lenne az "átmeneti" megoldás.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Igazán filléres elektromos autó még mindig nincs, de azért akad pár kedvezőbb árú modell. Összeszedtük a tíz legolcsóbbat.
A '90-es években is volt már klasszikus elektromos városi kisautó, ami lassan zöld rendszámos veteránná érik.
Jelenleg két PSE modell van, amiből csak az egyik utcai autó.
Egyediségét elvesztette, de lehet, hogy így sikeresebb lesz.
A hatalmas összeg nem véletlen: egy elképesztően ritka, középmotoros 205 Turbo 16-ról van szó.
A szalon közelében foszlik egy 505-ös és egy 405-ös, és bent is vannak meglepő darabok. Keserédes időutazás következik.
Nálam most jött el a pillanata.
Üvegtörmelékben kerestem a gyémántdarabokat és találtam néhányat, de még milyeneket!
A Peugeot E-3008 nagytesójának is hívhatnánk.
A román sofőr két bangladeshi férfit akart átcsempészni Magyarországon.
A gigantikus hatótáv, a ChatGPT, a drasztikusan átszabott külső és belső vajon elég lesz a sikerhez?
Sietni akart, ehelyett oda sem ért.
Dobpergés, visszafojtott lélegzett.
Felkelti a figyelmet, de nem taglóz le. Látod, hogy sokba került, de nem olyan sokba. Aztán megtudod mennyi az annyi és felsír benned a proletár.
Az lehetett a franciák terve, hogy adnak a recepthez egy kis crossovert és szedánt, megfűszerezik némi kupéval és nyakon öntik némi liftbackkel.
Alapjai 4 évesek, emiatt hátrányban van a friss villanyautókkal szemben, olcsó francia autókra jellemző a beltere, de mégis tudtam szeretni.
Négy meghajtás verseng a győzelemért.
A Peugeot XP400 GT egy kicsit olyan, mint egy drága óra. Nem lehet rossz birtokolni, csak ne akard megmagyarázni.
Halad, fordul és fékez, közel százévesen is.
Ezekről a típusokról tét nélkül lehet álmodozni, mert hiába tűntek jó ötletnek, végül többnyire egyedi példányok maradtak.
Kevesebb mint négy év után frissült a Peugeot 2008, de egy véleményes részlete biztosan maradt.
Legalábbis optikailag.
Jó dizájn, alacsony fogyasztás, bőséges hatótáv. A Peugeot 508 SW úgy sportkombi, hogy papíron valami más.
Egy használt autót jellemzően 3–8 hét alatt adnak el.
Van az úgy, hogy az ember kegyetlenül belenyúl a használtautó-vásárlásba, nekem sikerült. Most elmesélem, nehogy te is így járj.
Modern, Euro 5-ös dízel, osztrák autóklubos előélettel: volt rizikó a dologban, de kollégánk bátor volt, és azóta is szereti.
Nem az igazit, hanem a (nem is annyira) kicsinyített változtatát, de előtte össze kellett rakni.
Csak egy speciális átalakítóra volt szükség és a játékkonzol diagnosztikai eszközként is működött bizonyos típusoknál.
Sorozatunk befejező részében a gondosan megépített, gyártásba mégsem került pickupokat mutatjuk be. Neked melyik jön be a legjobban?
Ahogy egyre több a gép a garázsban, egyre nagyobb a kényelem, hogy mindig van működő autóm – de azzal is jár, hogy folyamatosan foglalkozni kell valamelyikkel.
A négyajtós szabadidő-kupé alapváltozata egy csapásra megszeretteti a márkát, és azzal a lendülettel megutáltatja a benzinmotorokat.
Négy európai, egy koreai, egy japán és egy kínai márka jutott a döntőbe.
Egy crossover sokáig kockázatosnak számított, ezért nem kerültek gyártásba ezek a gondosan megépített prototípusok.
Újabb gondosan megépített, végül soha meg nem valósult prototípusokat mutatunk be. Egy vagány shooting brake-et valakinek?
Folytatjuk a gondosan megépített, végül meg nem valósult prototípusok bemutatását. Melyik kombival utaznál el a legszívesebben?
Folytatjuk a gondosan megépített, végül meg nem valósult prototípusok bemutatását. Neked melyik kupé állna a legjobban?
Egyikük se aprózta el, de vajon melyikük gyorshajtása volt pofátlanabb?
A 2008-as és az 508-as bemutatóján jártunk.
A modell egy kupétetős SUV-ként folytatja.
A „győztes" teljesítményét két kézzel meg tudjuk számolni, de a listánkon szereplő legerősebb autó sincs 30 lóerő.
Ha játszottál TOCA World Touring Cars-szal anno PlayStation 1-en, akkor pontosan tudod miről van szó.
Vadabb kiállás, új embléma, finomított részletek: megérkezett faceliftes 208.
Órákon át próbáltuk lemeríteni az e-2008-at, lehidaltunk a frissített 508-astól és elégedetten hümmögtünk a virtuális i-Cockpitben.
Igény esetén elkészítik, de egyelőre nincs nagy tolongás.
Kvízünkben francia gyártók modelljei szerepelnek. Felismered őket?
Megnéztük, mit kapni ma 1 millió forintból.
Zavar Le Mans-ban, szerencsére a versenyautók is tudnak tolatni.
A forma nem öregszik, de a példányok igen, és bizony erre a kocsira is van mit költeni.
A lízingcégek elfelejtettek alkalmazkodni ahhoz, hogy a használt autók piacán az elektromos autók iránti kereslet felzárkózott a hagyományosokhoz.
A nappalok egyre hosszabbak, az idő is egyre kellemesebb, ezért megnéztük, milyen, kétezres években gyártott kabriót vásárolhatunk 1 millió forintból.
Hiperűrugrás nélkül, sok-sok energiaitallal a kormány fölött, a rádióból Vogon versek szóltak. Ezek vajon ennyire jók, vagy csak rendszeresen elhordták őket szervizbe? - BBB
Megnéztük, milyen autókból válogathatsz, ha maximum 10 éves családi autót szeretnél nagy csomagtartóval.
A 90-es években rengeteg gyártó hozott GTI-t, de nem mindegyik volt kiemelkedően jó. A Peugeot 306 viszont értékes kultautó lett.
A kész modell fél méter hosszú, és tele van részletekkel.