Ezek jelenleg a legáramvonalasabb autók
A légellenállási együttható nem tartozik a legfontosabb adatok közé, pedig sokat számít.
A légellenállási együttható nem tartozik a legfontosabb adatok közé, pedig sokat számít.
A szívórendszer a motorháztetőn, a hűtőradiátor pedig a lökhárító előtt van.
Erre a versenyre érdemes lesz emlékezni.
A Hypercar kategóriában 24 óra után kilenc autó is körön belül ért célba, a győzelemről pedig mindössze 14 másodperc döntött
Régóta tudjuk, hogy a Porsche hamarosan elkaszálja a modellt.
A Porsche rekordját akarhatják megdönteni?
A dégi Festetics-kastélynál tartották az első IDOLZ rendezvényt, amin mi is kint voltunk.
Napi paparazzi rovatunkban rendszeresen megmutatjuk, hol járnak és mit csinálnak kedvenc hírességei.
Hat kerék, több százkilós akkumulátorok, cserélhető hajtáslánc és éhezőbajnok dízel-hibridek jelentették a göröngyös utat a ma is létező hibridekig.
A négyajtósról és a Flachbauról hallottál már? És a Sally Specialről? Fura, érdekes, gyors és egyedi Porsche 911-esek következnek.
A mérnökök célja egy olyan hibrid hajtáslánc megalkotása volt, amely nagyon erős, mégis könnyű, közben pedig hű a 911 hagyományaihoz.
Gyorsabb volt, mint az aktuális, 650 lóerős 911 Turbo S. Mindjárt bemutatják a kész változatot.
Rosszul tudja, bácsi, a 993 Turbo léghűtéses.
A vélhetően részeg nő ellopta a Porsche Cayenne-t, majd beleállította egy oszlopba.
Egy korosodó prémium Porschéval letolni a Bamako Rallyt csak egy dolog, de milyen elképesztő hang kíséretében tette azt.
Nem csoda, ha az ember fél egy jól felszerelt korosodó prémium autótól, de van, aki a Bamako Rallytól sem ijed meg egy ilyennel.
Úgy hajtott tovább, mintha ez teljesen természetes dolog lenne.
Újabb csetepatéról készült videó.
Rossz idők járnak Németország legerősebb autómárkáira, a legkülönfélébb gondok miatt gyengén alakulnak az eladásaik.
Szavazz, hogy melyiknek királyabb a hangja a két csodálatosan ordító versenyautó közül.
Már azon gondolkoznak, hogyan lehetne jobb a Taycan.
Mesélek egy kicsit a sportautók királyának, vagyis a Porsche 911-esnek az utolsó három generációjáról: a 997, a 991 és 992 története következik.
A fényszórók alapján egyértelműen Porsche, a forma viszont nagyon szokatlan.
Zuffenhausenben már az Euro 7-es szabványra készítik a meglévő blokkjukat.
A négyszeres F1-es világbajnok kijelentette, élvezte az elmúlt másfél évet, de…
Elképesztő számokat produkál az első elektromos Porsche felfrissített változata.
Tuningolt BMW XM és Porsche Cayenne Turbo GT feszült egymásnak negyedmérföldön.
A döntést pénzügyi szempontok miatt hozták meg, a változás egyelőre csak Európát érinti.
Üvegtörmelékben kerestem a gyémántdarabokat és találtam néhányat, de még milyeneket!
Elképszető, a Taycan Turbo GT mennyire stabil a kanyarokban.
Elég színes az egyadarabos flotta.
Van, ami gyors az egyenesben, és oké a kanyarokban. És van az új csúcs-Porsche, ugyanazoktól a mérnököktől, akik a GT3 RS-t is csinálták.
A gyártó megerősítette.
Az új elektromos sportautó egy igazi szörny lett, ami papíron minden eddigi rendszámos Porschét lealáz.
Ezt a változatot nem a szalonokban, hanem a játékboltokban érdemes keresni.
Nem új, sőt, még csak nem is gyári, cserébe elég olcsó. Mármint egy Porschéhoz képest...
Nem szerény lista ez: a tizedik helyen lévő Porschénak is elég 3,3 másodperc a nulla-százhoz.
A nevét még nem tudjuk, de az biztos, hogy nagyon gyors.
A Porsche minden modelljével hosszútávra tervez.
A Nissan azért vette meg ezt a 959-et, hogy szétszedjék és tanulmányozzák. Később értő kezek átalakították, most pedig eladó.
Betörtek egy Jaguar-Land Rover kereskedésbe és vittek, amit csak tudtak.
1998-ban megnyerte Le Mans-t, idén pedig megnyerte az Ice Race Aspen közönségét. Mindkétszer Stéphane Ortellivel a volánnál.
Idén dől el, hogy lesz-e egyáltalán, ha igen, a lenyűgöző Mission X koncepció lesz az alapja.
A csőd közelében a Porsche nyitott volt a külső ötletekre. Ám arra is, hogy ugyanazzal a lendülettel kidobja őket. Mi lett volna, ha győz a Bertone?
Az Egyesült Államokban.
Nem aprózták el a fejlesztést.
1986-ban az utcai 959 még nem volt kész, a B-csoportos versenyautóból viszont könnyű volt összkerekes prototípust faragni a 24-órás versenyre.
Ezek a színészek nem voltak irigyek és kölcsönadták a saját autójukat egy film vagy sorozat stábjának. Nem mindegyik élte túl a szereplést!
Mintha a 944 lenne, csak közben ez valami jóval komolyabb, és teljesen egyedi is.
Tempósan ment utánuk, üldözte őket, de megállni már nem tudott időben.
Új hazai kihívót kapnak a hajlítható mobilok.
A forradalom elmarad, de több kisebb érdekességet azért hoz a gyártó.
A napfényes Arizona lakója, Kipp Lassetter már meg is valósított, bár a projekt még nincs teljesen kész. Modern 550 Spyder, helló!
Egy Porsche 911 GT3 RS-e is van.
Az utolsó léghűtéses, aztán az első vízhűtéses 911 története következik.
Kaliforniai, ózdi gengszterek, hol vagytok?
Made in Budapest, helló Óbuda. Kázmér Mikiék faragnak, a forgácsolás vége pedig 699 kiló. Ilyen Porschét sem csinál más.
A Porsche Panamera bemutató bár izgalmasan hangzott elsőre, de elmaradt a várakozásoktól. Videó.