380 találat az Indexről, és a környékéről.
A Coors szerint így néz ki a Super Bowl másnapja.
A kormánypárt szerint nagyon tetszett a Tisza Párt elnökének, amit csináltak, amíg pénzelték.
Indiában nem viccelnek a boldogsággal.
Egy általános fogmosási hibára figyelmeztet a szakember, amit szerinte a reklámok okoznak.
A cég szerint rengeteg ellensége volt a kabalaállatuknak.
Azóta már mindenhonnan el is távolították.
A kampányuk eddig tartott.
Régi történet, régi megközelítés.
Stohl András és Ganxsta Zolee neve is megjelenik azokban a Nissan-reklámokban, melyek egyáltalán nem sikerültek viccesre.
A magyar Nissannál úgy érezték, hogy a prosztóság menő és érdemes így reklámozni a márka autóit. Pedig nem.
Mai Instahíradónkban is összefoglaltuk, hogy mit osztottam meg magukról a külföldi és hazai hírességek.
A 2025-ös Super Bowl reklámjai között ezúttal akad néhány ötletes, autós vonatkozású darab.
A cél mi más lenne: a fogyasztás.
A reklámok a paplan alá settenkednek, vigyázzunk!
A születésnapost körülvevő hihetetlen rajongásból elképesztő marketingerő fakad.
A Jeepen és a RAM-en kívül egy autógyártó sem jelentkezett 3 milliárdos reklámblokkért.
Álláspontjuk szerint csak folytatták a hagyományt azzal, hogy hirdetésben méltatták Varga Mihályt.
Az egykori sztárfocista visszatért a fehérnemű reklámok világába, és milyen jól tette.
Kiugró nézettséggel kalkulálnak.
Kvízünkkel tesztelheted, mennyire ivódtak beléd a televíziózás történetében olyan emlékezetes retró reklámok és azok híres szlogenjei.
Ezek voltak David Lynch különös trükkjei, munkamódszerei.
Nem azt a hatást érték el ezek a 2024-es reklámok, mint a készítőik szerették volna.
Tökélyre fejlesztették a megtévesztés módszerét.
Bulvár- és női magazinokat vizsgált a médiahatóság.
Érezte már úgy, hogy a telefonja lehallgatja önt? Nem tévedett.
2024. december 25., 16:51
Nemcsak a nagyi nyolcfogásos vacsorájától, de a reklámoktól is fuldoklunk az ünnepek alatt.
Ha fejből fújod a régi reklámok szlogenjeit, ez a retró kvíz könnyedén menni fog!
Reklámtilalmat vezet be jövő év októberétől bizonyos élelmiszerekre a brit kormány. Mutatjuk, mely termékek fogyasztását érdemes nekünk is mellőznünk!
2024. november 18., 11:02
Az intézmény jogi lépéseket tesz.
2024. november 10., 06:45
Leírni is nehéz ennyi nullát.
A 76 évesen elhunyt színész-humoristára néhány emlékezetes és jellegzetes produkciójával emlékezünk.
Az amerikai elnök feleségének first ladyként vállalt marketingszereplése sosem volt öncélú.
Svéd sajtóhírek szerint nemi erőszak miatt zajlik nyomozás a világbajnok csatárral szemben.
Szabó Rebeka szerint a klíma- és ökológiai válság idején fontos lenne a mérsékelt húsfogyasztás.
Beyoncé ledobja a farmert egy mosodában, ezzel egy nyolcvanas években legendássá vált reklámot éleszt újra.
2024. szeptember 18., 19:32
A bíróság bár helybenhagyta a hiányosságokat, nem volt elegendő bizonyítéka a vállalat ellen.
2024. szeptember 10., 21:04
A Pepsi újra elővette az ikonikus reklámot, de ezúttal kissé más lett az eredmény.
2024. szeptember 8., 17:23
A nyilvánosság segítségével próbálja figyelmeztetni az embereket.
2024. szeptember 5., 05:53
Disztópiákban szoktunk ilyennel találkozni.
2024. augusztus 25., 20:32
Ez már a második ilyen eset.
2024. augusztus 22., 09:20
A klasszikus párhuzamos parkolás napjai meg vannak számlálva!
2024. augusztus 14., 13:39
Közben új, januári koncertjét promózta a Facebookon.
Soha nem vett volna részt benne, ha tudja milyen háttere van a kampánynak.
Szinte eltűntek a politikai hirdetések a Facebookról.
Hiába lettek napjainkra hatalmas sztárok, az internet nem felejt, így pontosan tudjuk, honnan indultak.
Meglepő helyeket találtak régen a reklámok elhelyezésére.
Jelentős változás jöhet a Netflixnél.
Az utóbbi hónapokban érdekes csatározás zajlik Olaszország kormánya és a Stellantis között. most a Stellantisnál pattog a labda.
A népszerű magyar brandnek sikerült ismét egy nagy nevet igazolnia, új termékét Eva Mendes színésznő népszerűsíti.
Egy TikTok videó állítása szerint a zöldségek helyett egy doboz energiaital is elegendő a napi vitaminbevitelhez, ami a közösségi média felhasználóinál heves reakcióit és vitát váltott ki.
Az influenszerek még tartják magukat.
Frappáns választ adott a felvetésre.
A platform értéket kíván teremteni a hirdetőknek. A felhasználóknál nincs sikere a kényszernek.
Minden Google-felhasználót érintő változás kezdődik.
„Törd meg a varázst”, és tedd próbára emlékezeted ezzel a reklámszöveges kvízzel.
Bejelentés érkezett a Nemzeti Választási Bizottsághoz.
A Femina Dilemma podcastjének hatodik adásában a marketingtrendek és a fogyasztás pszichológiája, valamint a tömegízlés kultúrája került terítékre.
Megadta a kezdőlökést a cégnek.