391 találat az Indexről, és a környékéről.
Ennyire jó lesz.
Az új elrendezés a könnyed használhatóság szellemében készül, legérdekesebb eleme pedig a műszerfal tetején végighúzódó vékony kijelző.
A franciaországi központ 2025 végéig folytatja tevékenységét.
Sorozatunk befejező részéből kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
A Renault új csúcsmodellje egy feltűnően szexi kupé-SUV remek beltérrel és a lemezek alatt némi bizonytalansággal.
Európának már csak ez jutott.
Végül sajnos elvetették álmot.
A romániai márka növekedése segítette ki a franciákat.
A Peugeot nem követi a főleg a Renault, a Fiat és a Hyundai-csoport által képviselt retro divatot.
Magyar gyártású BYD, Tesla Robotaxi és új Renault-k a mai TC Híradóban!
Leleplezés, újdonság, cukiság és vagányság káoszában forogtam a Renault standja körül Párizsban.
Ebbe a gyűjtésbe a Twingótól, az Amin keresztül egy Cadillacen át a Cybertruckig minden került.
Az E-tech elég jó választásnak bizonyult.
Erősen indított a Reanult a Párizsi Autószalonon.
Ez a Mobilize Duo és Bento.
Carlos Tavares Stellantis-vezér szerint ez tiszta spekuláció.
Az Emblème névre keresztelt tanulmány azt hivatott prezentálni, hogyan képzeli el a francia gyártó a karbonsemleges jövőt.
A régi egyterűek filozófiájától eltávolodott, elektromos Scenic 2024-ben Év Autója lett, mi pedig kiderítettük, hogy valójában mennyire találták el.
Eleinte nem igazán akart összeállni a Renault kamionja, majd jött Gandini és minden a helyére került.
Októberben, a Párizsi Autószalonon debütál az új modell.
Kiütheti a Volkswagent, a Renault-t és a Fordot az új EU kibocsátási norma?
A második és a harmadik helyre is két-két autó került.
Gyógyszeres kezeléssel akarja kerülni a Volkswagen műtétjét a Stellantis.
Erről Luca de Meo, a Renault CEO-ja beszélt, aki szerint az európai gyártók nehéz dilemmával szembesülhetnek.
Az A390 egy elektromos, sportos fastback lesz.
Ezt 2021 óta minden évben eljátszák.
37 éve hagyta el az USA-t a márka. Désolé.
Nagy csomagtartó, tologatható hátsó ülés, több jópofa extra: elég lesz ez ahhoz, hogy a vevők is megtalálják a Renault hatalmas palettáján a Symbiozt?
A francia autógyár szándéknyilatkozatot írt alá a szlovén kormánnyal arról, hogy az új Twingót a novo mestói üzemben gyárthassa a Renault.
A Renault-vezér új forgatókönyvet javasol.
A lyoni és párizsi tesztek közben, a Renault Oxygen, hűtős változatát a holland fővárosban már élesben próbálja ki a Jumbo.
Nem is olyan nagyon drágán már egész kellemes kínálat érhető el.
A francia gyártó nagyon igyekszik, hogy megalkossa az olcsó európai villanyautó.
Picit nagyobb, mint a Reanult Espace.
Őrült gondolatok születtek az elmúlt évtizedekben az elektromos autózás kapcsán, egy részük igazán megvalósulhatott volna.
A monacói történések után az is lehetségesnek látszott, hogy a francia versenyzőt már a Kanadai Nagydíj előtt kiteheti a csapata.
Kipróbáltuk a faceliftes Renault Capturt, amin nem csak a szögletes arc, hanem egy rakás műszaki részlet is frissült. De elég lesz ez 2024-ben?
A Volkswagennel nem jött össze, de a kínaiakkal igen.
Becsületes köridőt préseltek ki a 60 lóerős kisautóból.
Van köztük olyan, amiért fáj a szívünk.
Az hallottam, hogy a Zoé nagyon nem szereti az egyfázisú töltést. Van-e erre megoldás, vagy gyűjtsek még másik másik modellre?
Ennyi a német-francia olcsó álomról.
Négykerék-meghajtás és kormányzás mellett adaptív futómű is kerül a Rafale csúcsváltozatába.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Egy unatkozó mérnök először Legóból rakta össze az E-Tech hibridhez kapcsolódó egység prototípusát.
A Captur és az Austral közé érkezik, csak hibridként lesz elérhető.
Csodák nincsenek: 6 milla alatt főleg kisautókat találunk, ráadásul ezek ennyiért még fapadosak.
Picit más, mint a franciáké. De csak egy picit.
A hatodik generáció 2026-ban jöhet.
Erről Olivier Bosse, az Ampr Medium platform vezetője beszélt, aki szerint „fontolgatják" egy ilyen modell lehetőségét.
Az eleje megújult, a technológia frissült.
Ezzel vennék fel a versenyt az olcsó kínai konkurenciával.
A Scenic visszatért a múltba, hogy az első generációt idéző koncepciót a mai igényekhez és elvárásokhoz igazítva a jövőbe repítse a Renault-t.
Üvegtörmelékben kerestem a gyémántdarabokat és találtam néhányat, de még milyeneket!
Változtatás nélkül az európai autóipar az elektromos átállás áldozatául eshet.
A videó alapján nem egyértelmű, hogy baleset történt vagy szándékos erőszak.
A Spring után is van élet!
Az együttműködés mindkét fél számára előnyös lenne.
Hírhedten rossz autótípus sokat bizonyított példányát hoztuk el nektek – 453 ezer kilométerrel még mindig megy a kilencedik tulajdonosánál. A nap guruja: Szilva Tamás.