Vagyonokat ér a magyarok régi kedvenc járműve: sokak garázsában ott parkol
Sokan emlékeznek a NDK-s kétkerekű járművekre, melyek már vagyonokat érhetnek itthon.
Sokan emlékeznek a NDK-s kétkerekű járművekre, melyek már vagyonokat érhetnek itthon.
Szerintem megérte beletenni a pénzt, energiát.
A projekt a Becsületesnepperé és Szigetvári Attiláé, és még menőbb, hogy a befolyt összeg jótékonysági célokra megy.
Nem gondoltam, hogy ezzel ennyi munka lesz!
Nemsokára tényleg kész lesz a családi ezüst.
Talán hallották hírét, mennyit érnek a keletnémet kismotorok, mert négyet is elloptak.
Amíg a németeknél a Kia Stingert és a Range Rovert viszik legszívesebben a tolvajok, nálunk a Simson az éllovas.
Magyarországról Németországig motorozott Attila, ami önmagában nem lenne annyira nagy szám, ha nem egy 60 éves Simsonnal tette volna.
Nem akartak nagyot szakítani, csak motoroztak egy kicsit, majd olcsón eladták.
Az idős férfi észlelte, hogy az autósok dudálnak és villognak, de annyira megijedt, hogy nem tudott mit tenni.
Nemrég még pár tízezresért utánunk dobták, ma már figyelőhálózat épült ki az eladó motorokra. De miért lett ilyen drága hobbi a Simson?
Megtudhatjátok miért is lettem a kékes füst megszállotja.
Aki szereti a szocialista motorokat, annak egyszer muszáj eljutnia a suhli Fahrzeugmuseumba.
A Simsonnak megvan a maga hangulata, amihez hozzátartozik a kétütemű blokk pöfögése. Milyen lesz, ha ezt mégis elhagyjuk?
Hiába volt hergelve az S51, nem sikerült meglépnie.
További jó hír: egyre többen veszik a minőségi alkatrészeket.
A Simson felújítása kapcsán a vesszőfutás és a szívás szavakat direkt kerülöm, azokat érdemes az első éles bevetésre tartogatni.
Restaurálás még soha nem jött ki annyiból, amit eredetileg rászántak. Még egy filléres Simsonnál sem.
Megszámolni sem lehet, hányadik nekifutás ez. Viszont ez az első, amit meg is tudtam fogdosni.
Egy első gumit kapsz annyiért, mint amennyibe ez összesen került. És közben napi használatban van.
Kilenc deci olaj ment a keverékbe 0,9 helyett. Hogy javítható a matek?
Csodás hirdetést sodort be az ablakon a szél.
Első motor a gyereknek, ha tisztességes lesz a bizonyítvány. De van tippünk a rossz eredményekhez is.
De van, aki inkább a házi reszelgetés mellett dönt. Ez már masszívan a szerelemről szól.
Senki nem akarta elhinni, hogy lábon tette meg a 800 kilométert odafelé. És aztán ugyanennyit vissza.
Az alapokat tanulnám, mivel kezdjem a műfajt?
Oké, ez egy Simson KR50, amit 1958 és 1964 között gyárottak, és az igazi Schwalbe (1964-1986) elődje volt.
A 75 éves motoros súlyos sérülést szenvedett.
Visszakerült tulajdonosához a 25 éve vett, megkímélt állapotú Simson motorkerékpár.
A 28 éves bűnelkövetőt elfogták és előállították, a segédmotort az öreglaki tulajdonosnak visszaszolgáltatták. Rendőrségi közlemény.
Ne hidd, hogy ennyire vágom a dátumokat.
Ilyen volt, de így használhatatlan Nincs presztízs problémád! Ezt mondta nekem egy haverom arra célozva, hogy nekem nem ciki ezzel járni, miután közöltem vele, hogy a békazöld fostalicskát bizony használom. Nagyjából minden a Spalya műve, mármint nem az átépítés, hanem hogy egyáltalán használható.
Az NDK technikát egymással vegyíteni nem annyira furcsa, sokkal inkább kézenfekvő öltet, mégsem látunk túl sok efféle Simson Dragstert.
Szabó Zsolti éppen pihenteti erősember karrierjét, addig is erőemelősködik a Magyar Erőemelő Szövetség színeiben, ami neki nem annyira megterhelő, mert itt "csak" három fogásnem van súlyzóval: fekvenyomás/guggolás/felhúzás.
A legjobb módszer, hogy instant elmenjen a kedvünk az osztrák túrától az, hogy a tetves Simsonok már az első úton szívatnak.
Az enyém - a zöld - felkészítését Spalya vállalta, ami nagyjából abból áll, hogy egyelőre rájöttünk, hogy mi szar benne.