![A Toyota segítségével térhet vissza a Suzuki Cappuccino](https://kep.index.hu/1/0/5690/56905/569050/56905043_4207741_57df97056b359e3a658c3c2432017bbd_wm.jpg)
A Toyota segítségével térhet vissza a Suzuki Cappuccino
A Daihatsu, a Toyota és a Suzuki közösen állítana konkurenst a Mazda MX-5-nek.
A Daihatsu, a Toyota és a Suzuki közösen állítana konkurenst a Mazda MX-5-nek.
Már forgalomban lévő japán miniautók kaphatnak önvezető programot.
Majdnem az árokban kötött ki a Vitarával emberkedő tahó.
A japán anyavállalat 1991 óta több mint 2 milliárd eurót fektetett be Magyarországon.
A legújabb adatok szerint a Suzuki, Toyota és a Skoda a legkeresettebb márka a magyar piacon. A konkrét modelleknél azonban változott a helyzet.
Az ügy azonban tovább gyűrűzik.
Tárgyalást folytatott hétfőn a kormányfő.
Egy frontális ütközés után kapott új életet az SX4.
Továbbra is jobbnál jobb kei carokat találnak ki, amiből sajnos mi mindig kimaradunk.
A WagonR+ sofőrje előszor elintézett két kerítést, majd felborulult és beszorult az autóba, ki kellett menteni.
Kissé kaotikusnak éltem meg a Suzuki tesztnapját, de mire lecsillapodtak a fejemben a gondolatok, rájöttem,, hogy milyen motorokkal volt dolgom.
A magyar tehetség a rövid felkészülési idő ellenére is sikerrel vette az akadályt.
Ön ad becenevet az autójának? Ha igen, akkor biztosan nem csak eszközként tekint rá, hanem ennél szorosabb kapcsolatot ápol kocsijával. Ne ijedjen meg, nincs ezzel egyedül! Ez a típus pedig talán a szokottnál is gyakrabban lesz a tulajdonosok szíve csücske.
Jelentős változások történtek a piaci részesedést és a helyezéseket tekintve is.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Várható volt, hogy a generációváltás után drágább lesz, de még mindig olcsó autónak számít?
Csodák nincsenek: 6 milla alatt főleg kisautókat találunk, ráadásul ezek ennyiért még fapadosak.
Egy látszólag ártalmatlan szituáció torkollott centik híján balesetbe
A rendőrség több fotót is feltöltött a nem mindennapi látványról, ami nem hagyta hidegen a kommentelőket sem.
Színészként ma sem unatkozik, de önmagát jelenleg elsősorban apaként határozza meg, hivatását a család mögé sorolja. Szabó Kimmel Tamással arról is beszélgettünk, át kellett-e értékelnie az édesapjával való viszonyát, miért tanult héberül vagy miért csak nemrégiben szerezte meg jogosítványát. Gyerekei társaságában kísértük el Hévízre.
A hülyének is megéri.
A futómű az, ahol igazán elválik a sorkettes V-Strom a régi hatötvenestől.
A Suzuki jelenleg nem kínál 125 és 650 köbcenti közötti motort, ami nagyon nagy távolság a két lépcsőfok között.
12 százalékkal nőttek az eladások, 325 százalékos plusz is van az újautó-piacon.
A Vitara nagy túlélő: 2015 óta velünk van, és a frissítés alapján egy darabig még biztosan marad is, ami jó hír.
Az egész akció célja elég ködös.
Kihalóban lévő műfaj egyik utolsó képviselőjét hoztuk el a műsorba, és hoztunk egy házi gurut is.
Utánajártunk, miként léphetnek be a magyarok a négykerekű istenek földjére.
A beruházás a vállalat éves energiaszükségletének 6-7 százalékát fedezi.
A Toyota Suzuki, a Renault Mitsubishi, a Nissan pedig Dongfeng is lehet a 2024-es magyar piacon. Bezzeg anno Premiert nem vehettünk a Lada helyett.
Nem tudsz dűlőre jutni a márkakereskedéssel? Hajts át egy másikba, ott majd megbecsülnek!
A kérdés költői, mert biztosan van, de ez is toplistás.
Íme a 8 legolcsóbban kapható új autó hazánkban!
Almásfüzitőn jártam, Suzukikat láttam.
Különleges átvizsgálás a mai: a félmilliót futott Swift első tulajdonosa is eljött, új gazdái pedig fogyatékkal élőkön segítenek az autóval.
Neked melyik a kedvenc Swift generációd? Ha azt mondod, a Cultus, Esztergomban csúnyán néznek.
Körbejártuk az esztergomi gyár jelentős részét, majd élőben nézhettük meg, hogy milyen típus a négymilliomodik magyar Suzuki.
A japán Suzuki kilenchavi nyeresége 8 százalékkal nőtt.
Már minden rendben.
Kegyetlen, Pikes Peakre szánt versenyautók, apró roadsterek, terep-kabriók és nagy pickupok is léteztek Suzuki logóval.
Egy barátod egy Geo Metróval jár, és nem érted, miért önmaga ellensége? Egy sáros Opel Frontera áll hátul, de te mindig egy Isuzu MU Wizardra vágytál?
Vagy inkább egy porig ültetett Hummer-szerűséget.
Nem kell aggódni, minden rendben lesz.
Szállítási problémák léptek fel.
A Suzuki mellett a Tesla berlini üzeme és a Volvo belgiumi gyára is felfüggeszti a termelést.
Gyári dobozokkal túrásítja a Suzuki a vadonat új crossoverét.
Közben majdnem sikerült letarolnia két gyalogost is.
A Suzuki Hustler egy tíz éve létező kei car, amit egyébként Mazdaként is árulnak. Aztán jönnek a tunerek, bakancsban.
Az újdonság nagyon cuki, de sajnos egyelőre csak koncepcióról van szó.
Az uniós piacokon a Tesla érte el a legjelentősebb növekedést tavaly, de az Alfára, a Lexusra, a Suzukira és a Cuprára sem lehet panasz.
Yamaha és Harley-Davidson uralom a Totalbike szubjektív, 2023-as kedvencségi versenyén.
Bár a két vállalat régóta szorosan együttműködik, azért ennek is megvannak a határai.
Jó pár meglepő modell szerepel a listán.
Minden évben rengeteg fotót készítünk, a kedvenceink következnek.
Csak egy speciális átalakítóra volt szükség és a játékkonzol diagnosztikai eszközként is működött bizonyos típusoknál.
Közülük eddig csak egynek lesz biztosan utódja.
A cégesautó-piacon az Octavia az úr, de a magánszemélyeknek is van egy abszolút kedvence.
A forma üt, mint a toronyóra, ez rendben is van. Na és a többi?
Kőkemény szakmai közegben néztek be a kínai QJ Motor V-Strom blokkos üdvöskéjének idomjai alá. És érdekes dolgokat találtak.
Magyar megjelenési dátum még nincs.