Alfa is, megbízható is, hol a trükk?
Kornél egy UFO Civic után ült át ebbe a Giuliettába, és a mosolya még mindig őszinte.
Kornél egy UFO Civic után ült át ebbe a Giuliettába, és a mosolya még mindig őszinte.
332 lóerő, 400 Nm nyomaték és 580 kiló. Van még kérdés?
Engedd el az előítéleteid, beülsz a 308-as Peugeot-ba és megérted, hogy lehet ezt szépen is.
Plázák mélygarázsaiban vagy magániskolák előtt parkolva a Macan T csak egy Porsche ruhás szabadidő-autó. A Col de Turini hágón megmutatta, hogy autózni sokkal jobb vele, mint villantani.
A szép nagyon nem ilyen. Ez egészen addig fog érdekelni, amíg elkezded hajtani, onnantól kezdve inkább fogod imádni.
Közel 9 millióért mindent jól csinál, de semmit sem kiemelkedően. Kivéve a fogyasztást, mert ott képes nagyot alkotni.
Azért az 510 lóerős kabrió még akkor is nagyon jó móka, ha egy kéttonnás rózsaszín BMW az.
320 lóerős, összkerékhajtású, 270-nel zúzhat a belső sávban a VW Golf R, és megy keresztbe. Mégsem szed szét.
Klasszikus, hátsókerekes Mercedes a C 300-as, ami pont jó méretű, pont elég erős és pont annyira minőségi, amennyire kell.
Mindig menőbb egy versenyautó, de azért az Elantra N utcai változatát is nagyon odatette a Hyundai.
Konnektorról tölthető, világmegmentő hibrid helyett 245 lóerős turbómotor került a frissítéssel a Škoda Kodiaq RS-be. Ez volna a család Cayenne Turbója?
Ültetett futómű, Brembo fékek, nagy felnik és sportülés. Könnyű rávágni, hogy hot hach, de a Cupra Leon ehhez nem elég huligán.
Praktikus megoldások, ügyesen variálható beltér és jó forma édesgeti a vevőket a Meriva felé, de vajon kell-e félni a turbómotortól?
Először mutatták meg a TM01 jelzésű turbós háromliterest, amely 1968 óta az első házon belül fejlesztett új blokk.
Megmutatták az új motort, amely az idei DTM Audikba kerül – látványnak is elég érdekes.
Az új ezres háromhengeres a közös Renault-Nissan-Mercedes motorcsalád tagja.
A régi Renault turbómotorok helyére mindenütt az új 1,33 literes blokk érkezik, a román márkánál is.
A lényeg nem változott, de új a turbós Honda motor, és a részletek kialakítása.
Végy egy dögös formát, reszelj bele egy kellően erős motort, és hajtsd meg a hátsó kerekeket. Tuti nyerő leszel.
A Renault-Nissan és a Daimler közösen fejlesztette az 1,3-as turbóst. Három teljesítményszint lesz.
A Scenic és Grand Scenic modellekbe kerül először az új 1330 köbcentis négyhengeres.
Olcsóbb, de hangosabb motorokat akarnak. Verstappen a V10-esek visszahozásáért lobbizik.
Valahol sejthető volt, hogy ez az út nem visz sehová: az apró turbómotorok uralmának hamarosan vége.
A négyüléses GTC4 Lusso most V8-as motorral is bemutatkozik. Nem volt ilyen évtizedek óta.
Már tesztelik a Suzuki új sportos kiskocsiját, amelybe turbómotor kerül.
A 488-as ikerturbós V8-asa négy díjat zsebelt be az Év Motorja zsűritől, köztük az abszolút elsőnek járót is.
A kétliteres turbós négyhengerest a V6-osok helyett vethetik be.
Ha ez önmagában nem elég vagány, a Ford még Dolph Lundgrent is beveti.
Már láthattuk a Le Mans-ba szánt TS050 versenygépet, de csak most derült ki, mi benne a legnagyobb újdonság.
Az Up! az erősebb motorral kifejezetten fürgének ígérkezik, de nem ez az egyetlen újdonsága.
Bár az új CT6-ost hathengeres motorral mutatták be, úgy tűnik, ez átmeneti állapot.
Már meg is mutatták egy Civicben a 130 lóerős apróságot, de a bevezetésére még várnunk kell.
Nem értékelik eléggé a csúcstechnológiát az emberek a korábbi világbajnok szerint.
Friss négyhengeres turbómotor kerül az Alpine sportkocsiba, sőt, később a Mégane RS-be is.
A VW megmutatta, mit lehet kihozni egy apró, ezres motorból. Az eredmény meglepő.
Az Audinál nem hisznek a motorok méretének csökkentésében, inkább egy erős és nyomatékos motort tettek takarékossá.
Nem pletyka többé: a Honda elkészült 1,5 literes turbómotorjával – hamarosan mindenbe ez kerülhet.
Úgy hallani, a 911-es kisebb motorjait is turbós hathengeresekre cserélik.
A koreaiak sokáig kitartottak, de úgy néz ki, az 1,6 literes szívómotor már nem elég takarékos.
Négy év után végre megérkezhet a legkisebb VW erősebb változata.
Háromféle turbós benzinmotorral gyárthatják az összes, tömegeknek szánt Hondát, akár már két év múlva.
A Red Bull-főnök drasztikus lépést sürget.
Már hónapok óta pletykálják, de most egy nemhivatalos forrás szerint is igaz lehet a hír.
Akár az S60 is megkaphatja az 1,5-ös turbómotort, amely két év múlva kerülne be a kínálatba.
Úgy hallani, feltámasztják a Dino szellemét egy új, hathengeres alapmodellel.