Hamarosan bárki ehet a tabáni gyümölcsöskertből
A természet gondozza majd a fákat.
A természet gondozza majd a fákat.
A főváros 1,6 millió munkahelyének többségét nem budapestiek töltik be.
A szíve mindig a vásárlóké.
Az 1848–1849-es forradalom és szabadságharc hősei Pesten sok helyen térdiig sárban gázoltak.
Új-Delhi híres kormányzati negyedét tönkretenné Narendra Modi miniszterelnök terve, ami bírálói szerint olyan, mint egy nagy hotel. A világhírű szobrász, Anish Kapoor is tiltakozik.
Az elmúlt hat évben többet hallottunk a mobilgátról és a hullámtér szövevényes helyzetéről, mint az evezős-nyaralós, fövenyes családi idillről. Sodrás, harmadik rész.
A Város és Folyó Egyesülettel együtt három részes, Sodrás című sorozatban tárjuk fel a budapesti Duna-partok legtermészetesebb és legforgalmasabb szakaszait.
A Valyo és az Index közös videósorozatának első részéből kiderül, miért nincs igazi tömegközlekedés a Dunán, és hogyan lehetne visszafoglalni a rakpartokat az emberek számára.
New York magasvasútból lett parkjának tervezői hamarosan Budapesten dolgoznak majd. De a High Line előképe már negyed évszázada látogatható – Párizsban.
Óriási sportberuházás miatt szűnik meg a tavalyi nyár egyik legnépszerűbb szabadtéri helyszíne, a Valyo Kikötő. A szervezők szerint Budapesten túl kevés a szerethető hely a Duna mellett.
És a mentális problémák jó része is megoldódik, ha beültetik növényekkel az üresen álló helyeket.
A politikusok képtelenek megérteni, minek egy hidat lezárni, ha abból senki nem gazdagszik meg, de amikor rájönnek, hogy simán csak hülyék vagyunk, már oké a dolog. Interjú a város kedvence, a Szabihíd szervezőivel.
A pesti Duna-partra eddig alig lehetett lemenni, az úszó-vb miatt most végre sétányt építettek a partra. Ez történik, ha útépítők terveznek parkot. És ilyen lesz a Római-part is.
Hosszan vitázott Baán és Karácsony a Városliget beépítéséről, aztán egyszercsak felpattant a közönségből egy kertész. Top 5 pillanat egyben.
Nem minden szocreál, és az se mindig szörnyű.