190 lóerős KTM-átiratot készít a Brabus
A tavaly bemutatkozó 1390-es Super Duke köré építi meg saját elképzelését a jóízlés határait rendszerint rommá gyalázó Brabus.
A tavaly bemutatkozó 1390-es Super Duke köré építi meg saját elképzelését a jóízlés határait rendszerint rommá gyalázó Brabus.
A Harley mindig is benne volt a nem aszfaltos dolgokban, úgyhogy igazából régi örökséget támasztottak fel a Pan Americával.
A 117-es, azaz 1923 köbcentis Harley blokk eddig csak a CVO modellekhez volt elérhető, pedig ez az eddigi legjobb karaktere.
A Lawrence Nefud ügyesen ötvözi a retrót a modernnel, de ne gondolja senki, hogy megfizethető lesz.
Kent megyében ástak elő egyet a nácik eltévedt csodafegyveréből.
A Zongshen almárkája a vagányabb vonalat viszi, normális minőséggel megtámogatva, ez a gép is elég dögös.
Faragtak a súlyából, alacsonyabbra engedték az ülését, de a lényeg változatlan.
Az ausztrál versenyző éppen húsz éve lett először bajnok a Superbike-ban. Egy Panigale V2 különmodell készült a jubileumra.
Rossz hír: egyelőre csak a dragversenyzők élvezhetik.
Nem szintet léptek, műfajt váltottak. Én elpuhultam, a Super Duke R pedig aljasabb lett.
Supermotóval közlekedni olyan, mint viperával a zsebedben focimeccsre járni. Keresed a bajt.
Régi történet, de annyira szép, hogy soha nem évül el.
Ez történik, ha az ember bezártságában használtas oldalakat nézeget.
Nem tudni, mik a terveik vele, de szabadalmaztatták a megoldást.
Mint minden igazán csodálatos japán különlegességet, ezt is belpiacra szánták.
Nekem nem fáj, ha egy gyár pénzt keres. De úgy képzelem, a Harleynak ugyanolyan rosszul áll a népmotor, mint a Citroennek a luxus.
Sporttúra-kérdés: Aprilia SL1000 Falco vagy Honda VTR1000F.
Azt is mondhatnánk, hogy ha van falun játszódó sorozat az RTL-en, azt nem lehet megverni.
Akkumulátorokkal imitálnak hengert. :(
A Moto Corsa 2K-vel két szempontnak akarnak megfelelni: legyen benne erő, és ahhoz méltó fék és futómű.
Az Aprilia, a BMW és a KTM is használta őket. De hol vannak most?
Dugóban állva lekapcsolja a hátsó hengert, hogy ne süljön meg a motoros.
Már csak azt nem értem, miért kotlottak rajta ennyi ideig?
A Mugen MRV1400-at a Vincent ihlette az ötvenes évekből.
A Confederate tavaly nevet változtatott, Curtiss lett. Ilyen emblémával száz év után készült motor.
Vagy bármi mást, amivel lehet nyugodtan csavarogni.
Emlékeztek még a Moto Morini Corsaro 1200-ra? Na, abban is ez volt.
Az olasz gyártó kínálatában nemsokára felbukkannak a 350-es, 550-es, 850-es és 1200-as kéthengeresek.
Sportmotorról átpakolni az alkatrészeket túraenduróba? Egyre kevésbé tűnik hülyeségnek.
Ex-F1-es csapat építette meg a szénszálas veszedelmet. Rendszámozható, V2-es, kétütemű sportmotor a láthatáron.
V2, 600-650 köbcentivel, mi az igaz út?
Átrendezi a belső szerveket, lerúgja a csillagos eget, ez egyszerűen őrület.
Azt mondják, forradalmi lesz.
Nyilván nem kell, de semmi nem túlzás, ha luxusmotorról van szó.
Imádom ezt a formát, de a tervezők valószínűleg örvös medvékre szabták az üléspozíciót - mert emberrel nem próbálták ki, az biztos.
Az egy dolog, hogy visszatért az SV650, de atyám, mit tud ez a blokk!
Annyi újítást tettek bele, ami eddig egy fél évszázadra elég volt.
Elkészült az első saját motorja, az Arch KRGT-1, nagy szériás gyártásról viszont nem beszélhetünk.
Nem igazán szólnak érvek ellene. Jól használható, megbízható, karakteres kéthengerest keresel olcsón? El is dőlt a kérdés.
A 2,3 literes S&S blokkal kőkemény dragmotor lett a túra-cruiserből. Ezt nem pózolásra építették.
Műszaki tartalom alapján választanék tíz év körülit: mi legyen, Suzuki SV1000 vagy Aprilia Tuono?
Két Honda C90 hengerz 130-as végsebességre elég. Eredetileg ha a fele megvolt...
Több mint félmillió forintot faragtak a Scout árából, ezzel a Sixty lett az új belépőmodell.
Nemrég még a Pikes Peaken buktak vele elég nagyot, most újabb tanulmányt építettek rá.
A teljesen ismeretlen Vins Motors komoly ígéretekkel töri meg a Scrambler-áradatot.
Fogyó olaj, törő váz, gyenge elektronika – ezek jutnak eszembe, ha az öreg ezres V2-es japán sportmotorokra gondolok.
Ez sokkal fontosabb kérdés, mint a Canon vagy Nikon meg a Pepsi-Coca vita.
Jó lenne, ha egy 85-tel szüttyögő teherautó előzésére nem kéne hosszasan készülni.
A szlovénokat elsősorban kipufogóikról ismerhetjük, de most más területen is próbálkoznak.
Az osztrákok a 600 és 800 köbcenti közötti szegmensben fejleszthetnek, az újdonságokból a Husqvarna is részesül.
A vázlatok gyanúsak, de a márka vezetői egyelőre tagadnak. Lenne létjogosultsága?
A dolog már biztos, hisz beadták a szabadalmi kérelmeket, a kérdés csak az, mire akarják használni a kéthengerest.