![Te is elfelejtetted, pedig nem ezt érdemli](https://kep.index.hu/1/0/5659/56598/565984/56598433_4184829_adab93f8bb82b51a2227cde13dbb7730_wm.jpg)
Te is elfelejtetted, pedig nem ezt érdemli
Napi járósnak ma már öreg, de hobbiautónak még tökéletes lehet az első generációs Ford Mondeo.
Napi járósnak ma már öreg, de hobbiautónak még tökéletes lehet az első generációs Ford Mondeo.
A koszos NSX-ben alig 3000 kilométer van, az átfogó tisztítás után egészen hihetetlenül néz ki.
A Ranger még mindig egy célszerszám, de olyan cukormázzal beborítva, ami a hétköznapi közlekedést is megédesíti.
Gyorsulási versenyen mérközött meg egy eredeti Ford GT40 a modern leszármazottaival, vagyis két Ford GT-vel.
Tudtad, hogy amerikai rendőrautókban is használták azt a motort, ami a Koenigsegg CC8S-t hajtja? Ilyen, és ehhez hasonló, meglepő összefüggésekről lesz szó.
A belépőnek számító 296 GTB-vel sikerült, 326 km/h-s csúcssebességgel.
A kiállása pusztító, a mérete túlzó, a V6 állatul szól, borzasztó minőségű földúton pedig úgy lehet vele hasítani, hogy az valami egészen ördögi.
Az öreg S4 nagyon vonzó állapotban cserél gazdát.
A nagyobb testvért jól ismerjük, de a kortárs MX-3 igazi ritkaság. Most egy V6-os jött az Erőmérőbe, igazi műszaki csemege.
Nem új, de a formája még mindig frissnek hat: buktató csak a 200 ezer feletti futásban lehet.
Kézzel állítható futómű, versenypályára hangolt technika és hangosabb kipufogó. Ez nem hangzik rosszul.
Ennek az Alfának ütni kell, szerencsére jó alapanyagokból főzték. Van olyan gyors, mint amilyen piros!
47 darab készült a Lancia Aurelia Giardinettából, de csak kettő élte túl. Ez itt az egyik.
Benne van a dinamizmus ígérete, különleges és mégis egyszerű: ez a kompresszor. És milyen jó lett tőle a V6 TFSI!
462 lóerő és 5,1 másodperces gyorsulás már sportautó szint, de mindezt képes az álszent érdektelenségbe fullasztani a plug-in hibrid Volkswagen Touareg R.
Remek bordó szín, finom bézs bőrkárpit és kivehető tetőpanel. A Dino lehet, hogy csak V6-os, de az egyik legszebb Ferrari.
Évekkel ezelőtt volt, de ma is a talpamban érzem, ahogyan az F430-as szívó V8-asa dübörgött mellettem alapjáraton, mert az első Ferrari felejthetetlen.
Jöhetnek a közhelyek: a V6 az V6, mi baj lehet, stb. De igazság szerint a fő kérdés, hogy megvennéd ilyen előjelek után?
Axel Breun fejében született meg a Ferrari motoros Twingo ötlete, melynek vázlatai nyomán készült el minden idők legdurvább Cliója.
333 lóerős kompresszoros V6, egy négyajtós Audiban, ami fel se tűnik senkinek.
Jó helyen van az autós kártyában is, de az Alfa Romeo Giulia Quadrifolio nem az egónak, hanem a szívnek szól.
Elég pontosan tudom, milyen kocsit szeretnék hobbiautónak: nem ilyet. Ez a 406 Coupé azonban nagyon vonzó.
1,1 tonna és a Busso V6-os repíti az öreg Lanciát, aminél kevés gusztább restomod akad.
Ez minden, csak nem cuki. Egészen elvetemült világ szülöttjének látszik a Renault Clio V6, mert ilyesmit nem szokás az utcára engedni.
Szervókormány? Ülésfűtés? Érintőképernyős fedélzeti rendszer? Fogyasztás? Lehet vele utazni? Nem. Akkor mégis mit tud a Lotus Exige? Élményt!
Új korában nem lett akkora siker, így válik most kellemes és érdekes hobbiautóvá, pláne V6-os benzinmotorral – húszéves a Citroën C5.
Ne tévesszen meg a cicaszem: ezt a Mazdát úgy kell hajtani, mintha loptad volna. Mert akkor hatalmasat szól!
1974 óta nem készült ilyen motorral Maranellóban sportkocsi, ám az újdonság nem csak a hat hengertől más, mint az elődei.
Soha nem kapott rendszámot, első tulajdonosa is csak kiállítási tárgyként használta a 90-es évek egyik legdrágább szuperautóját.
Ránézel és pontosan tudod, miféle autó ez. Az öreg, ezüst, kombi Mercedes, ami jó eséllyel egy halálán lévő dízel. Ó, hát mekkorát tévedtél!
Tele van szokatlan műszaki csemegékkel, és mintegy mellesleg 3 másodperc alatt gyorsul százra.
Az új biturbó hathengeres 200 lóerő felett ad le literenként, és tele van érdekes megoldásokkal.
V6-os motorról és hibrid hajtásról hallani, ez lesz a Lotus kínálat új benzines csúcsmodellje.
Érdekel, miért kell 1,5 millió forintért javíttatni a 3 milliós autót? Ezért.
Hetven év után támasztják fel az egykori Man TT-győztes brit márkát.
Gázszettel együtt vettem Németországból, az itthoni szerelők szerint nem való bele. Mi legyen, szereljem ki?
Lecserélik a hathengeres V-motorokat: a sornégyesek és a sorhatosok közös gyártósoron készülhetnek.
Ezúttal egy érdekesség áll fel a mérőpadra, egy Opel Vectra OPC. V6 turbó, minden arra utal, hogy most lesz tűzijáték.
Az Audi A6 V6-os dízele a piac aktuális mumusa, mit tudhat 400 ezer kilométer után?
Megpörgettem a Rulettkereket, és megtaláltam az igazgyöngyöt az eladhatatlan autók tengerében. Aztán jött a fordulat.
Tíz év munka után bemutatták a csehek a saját luxusmotorjukat.
Összességében négy sportos Audiba kerül be a 2,9 literes, kétturbós V6-os.
Egy korábbi tanulmány kapcsán még BMW motorokról szóltak a hírek, most úgy tűnik mégiscsak maradna a japán technika.
A limitált szériás DMC-12-esek már 2017-re megérkezhetnek. Itt az első hivatalos promóvideó.
A mester kétütemű motorok tuningolásával vált híressé, ez pedig a legnagyobb dobása.
Feltámasztanák a típusjelzést, amelyhez végre az ágaskodó lovacska is párosulhat.
Ecclestone a régi V8-asokat akarja, a csapatok nem változtatnának. De jöhet az 1000 lóerő.
Hát persze, hogy a motor, ki kell dobni a turbót.
Az olcsóbb Ferrariról szóló legenda ismét felütötte a fejét – ezúttal Amerikában kapott szárnyra.
A 3,3 literes Lambda II Twin-turbo elsősorban nyomatékban és fogyasztásban jelent majd előrelépést.
Már meg is lehet rendelni a kompresszoros Buick Grand National szellemi utódját.
Dízel Jaguar? Világröhej? Titkos tipp? Egyik sem. Ez maga az autóipar legszebb kaparós-sorsjegye. Pedig egyáltalán nem kellemetlen. Ha éppen jó.