14 találat az Indexről, és a környékéről.
Az utasok visszajelzései alapján javít a menetrenden a MÁV.
2018. szeptember 29., 19:11
Budatétényben csinálják a vonatsíneket, de úgy, hogy a gyalogosoknak közvilágítás és járda nélkül kell félórásat kerülni. Az önkormányzat is kiborult.
A kormányfő programját nem jelezték előre, a vasutas alapkőletételen sem vett részt.
Megkérdeztük a Coscót, a tehervonataiknak kell-e a 750 milliárdos szupervasút. Nos, igazából nekik teljesen mindegy, hogy Szerbiából az út 4 vagy 8 órás, ez nem tétel, biztosan nem ezért csináljuk.
Végül öt milliárddal többe kerül majd a 31 kilométeres szakasz, mint ahogyan tervezték.
Ha Mészáros épp alvállalkozó, alig lehet észrevenni. A cége építi a dorogi vasútállomást EU-s pénzből.
A lehető legegyszerűbb trükk miatt alig kell fizetni valamennyit a korábbi 7 milliárdos büntetésből.
Tippelje meg, hány perccel rövidül a menetidő a 44 milliárdért felújított, 53 kilométeres Budapest–Esztergom vonalon!
Vége a terelésnek az aquincumi vasúti hídnál.
2013. november 15., 06:41
Lassan dolgoznak a bürokraták: nem tudtak időben kisajátítani, rekordkésésben a projekt.
És lehet, hogy megváltoztatják. Talán buszok lesznek, talán csak átállítanak néhány kapcsolót.
Védett állami tulajdon lesz több vasútvonal, hogy az új kormányok se szüntethessék meg őket. Fónagy szerint a vasút nemzetstratégiai kérdés.
2012. december 13., 14:31
Megújult negyven kilométernyi vasút, 55 milliárdot költöttünk rá, tizenhat település örülhet.
Kilométerenként kétmilliárdért szinte új, 160 km/órás vasútvonal épül Szajol és Püspökladány között. Debrecenig tervezték, de ez a 67 kilométer olyan sokba kerül, hogy a maradék 44-re nem maradt pénz.