![Ennyi volt? Csődöt jelentett a Fisker](https://kep.index.hu/1/0/5689/56894/568948/56894867_4206957_6d80c91adb194683acac8fe76af1754b_wm.jpg)
Ennyi volt? Csődöt jelentett a Fisker
A gyártó kétségbeesetten próbálta elkerülni a csődöt, de nem járt sikerrel.
A gyártó kétségbeesetten próbálta elkerülni a csődöt, de nem járt sikerrel.
Villanyautónak jobb, mint volt, de így is ritka luxustermék az elektromos DS 3.
Évi 120 ezernél is jóval többet akarnak: munkaerőt toboroznak, akkuért tárgyalnak.
Minimumösszeget is megállapítanak az olcsó autók ellen.
Július 10-én minden kiderül.
Elég nagy hatótávú, elektromos Kia Nirókkal bővítette a flottáját a GreenGo, és lehet, hogy ez neked is jó hír.
Nem zökkenőmentes az elektromos átállás.
Nem siették el: az EX90-et másfél éve mutatták be, most kezdték gyártani, de már megvan a dátum, amikor megkaphatják az ügyfelek.
Az első modell 2024 utolsó negyedévében debütálhat.
A Volkswagennel nem jött össze, de a kínaiakkal igen.
Elindul az olcsó villanyautós projekt. Nevet is kapott.
Beismerés az autópiacon, jön a túlélő üzemmód.
A nagy megújulási hullám a Škodát is elérte.
Új taggal bővült a Kia EV családja.
Tovább folytatódik a Fisker kálváriája.
Nemrég Mate Rimac, a Bugatti Rimac vezetője is nagyon hasonló gondolatokat fogalmazott meg.
Heteken belül megjelenhet a terv.
Segítséget is kap hozzá.
A gyártó minden tekintetben igyekezett rálicitálni Elon Muskék legsikeresebb modelljére.
Három elektromos modellel terveznek, az egyik már jövőre megjelenik.
A cég bejelentette, hogy hamarosan importőrként hazánkban is árulni kezdi a SERES és DFSK márkák modelljeit.
„Kicsit rosszabb, kicsit drágább, de a miénk!” elve győzött a villanyautóknál
Az élet rendesen átírta a terveket.
Természetesen Kínából.
Egyelőre nem tűnik olyan látványosnak, mint a korábbi tanulmányautó, de ez még változhat.
Ígéretek vannak, de a gyártó pechjére már tesztek is: több, egymástól független forrás szerint a Xiaomi SU7 több ponton is aggasztó problémákkal küzd.
A Kínában Ledao, az export országokban pedig Onvo néven futó új brand számára részben a BYD szállíthatja az akkumulátorokat.
Igazán filléres elektromos autó még mindig nincs, de azért akad pár kedvezőbb árú modell. Összeszedtük a tíz legolcsóbbat.
Jelentősen növelte eladásait a Volvo. Az elektromosok dupláztak.
A faceliftes változat jóval szigorúbb jelenségnek ígérkezik az elődjénél.
A Green Water 01 nem óceánok átszelésére készült, inkább nagyobb folyók és tengerek közötti szállításra alkalmas.
Az e:Ny1 nem tartozik a legkönnyebben kimondható típusjelzések közé.
A BMWBlog értesüléseit Bernd Köber, a vállalat alelnöke is megerősítette.
Csak bérelni lehet, de nem lesz olcsó.
Ez már tényleg egy pisiszünetnyi idő.
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
Az Evija X tavaly, egy hűvös októberi napon már járt a Nürburgringen, ahol minden idők harmadik leggyorsabb idejét érte el
A villanyautók már 18 százaléknál járnak az újautó-piacon.
Az Ocean-M egyelőre még csak koncepcióautó, de a kész változata is idén várható.
Hátulra nem érdemes klausztrofóbiásokat beültetni.
Az új crossover a Cooper és a Countryman közötti űrt hivatott betölteni, és kétféle tisztán elektromos hajtással lesz választható.
Végre hivatalosan is bemutatták az első olyan modellt, ami már az új stílus szellemében készült.
Az ADAC-osok három teljesen különböző villanyautóval mentek fel egy hegyre. Majd lejöttek onnan.
Az ausztrál Tritium fizetésképtelenné vált, egyelőre nem tudni, hogy mi lesz a cég sorsa.
Lehet, hogy a villanyautók gyártása egyszerűbb, de az autós biznisz nem lett az.
A legfrissebb jelentés több érdekes tényezőre és a magyar realitásra is felhívja a figyelmet.
Csúnyán téved, aki a kínai kisboltok alapján ítéli meg Kínát.
Az újdonság nem lesz annyira japán, mint amennyire a neve sugallja.
A végső megoldást kéri egy szenátor a Biden-adminisztrációtól.
Fittyet hánynak a dél-koreai gumiabroncsgyártók arra, hogy a villanyautók iránti kereslet növekedése veszített lendületéből.
Szerintük sokkal nagyobb politika vagy miegymás vezérelte felhajtás van a villanyautók körül, mint fogasztói igény.
De nem kell aggódni, lesz belőle hibrid is.
A Milanót hamarosan hivatalosan is leleplezik, de idő előtt megjelent két kép.
Villanyautóként és Audiként is illene nagyot mutatnia, de ez a frissítés ellenére is megizzasztja a márka legnagyobb villany szabadidő-autóját.
Már keresik a 2-3 milliárd dolláros befektetés helyszínét, de a feltételek kemények.
A hatodik generáció 2026-ban jöhet.
Erről Olivier Bosse, az Ampr Medium platform vezetője beszélt, aki szerint „fontolgatják" egy ilyen modell lehetőségét.
Már korábban érkeztek hírek arról, hogy a BMW elengedheti a Z4 és a 8-as széria kezét, de a 4-es széria jövője is erősen kérdéses.
Váratlanul népszerű az okostelefon-gyártó autója.
Jelenleg nincs megoldás.