Ezek jelenleg a legáramvonalasabb autók
A légellenállási együttható nem tartozik a legfontosabb adatok közé, pedig sokat számít.
A légellenállási együttható nem tartozik a legfontosabb adatok közé, pedig sokat számít.
A legerősebb széria-Golf immár 333 lóerős, de nem csak a teljesítmény az újdonság.
A Volkswagen tervére 50 százalékkal drágultak a Rivian-papírok a tőzsdén.
A Ford a maga képére formálta az ID.4 műszaki alapjait, az eredmény egy élvezetes családi villanyautó egyenesen Kölnből.
Ez a Golf egy Pink Floyd album miatt létezik, az állapota kivételes, ezért gyorsan kipróbáltam, mielőtt egy kiállításra költözik.
Az importált használt autók számára is fény derült.
Minimum érdekes, hogy a korábban "focirajongó" Volkswagen visszafogta magát. Az a BYD vette át a helyét, amelytől mindenki tart Európában.
Az új Tiguannál papíron minden klappol, és élőben se hibázik nagyot sehol, mégse tudtam szabadulni a hiányérzettől.
Őrült gondolatok születtek az elmúlt évtizedekben az elektromos autózás kapcsán, egy részük igazán megvalósulhatott volna.
Július 10-én minden kiderül.
A dégi Festetics-kastélynál tartották az első IDOLZ rendezvényt, amin mi is kint voltunk.
Nem zökkenőmentes az elektromos átállás.
A Lexusszal együtt 8 helyet foglalnak el a toplistán.
Ha GTI-ből lett Clubsport, akkor R-ből is legyen, nem?
A Volkswagen titokban fejlesztette kora legerősebb Golfját, de végül nem lett belőle semmi.
Az eddigi legerősebb Golf GTI lett belőle.
Hat kerék, több százkilós akkumulátorok, cserélhető hajtáslánc és éhezőbajnok dízel-hibridek jelentették a göröngyös utat a ma is létező hibridekig.
Vállalom és tartom, szerintem a II-es volt a legjobb Golf. Ez az ősmagyar példány bizonyítja, hogy nem csak a GTI-ket érdemes megőrizni.
A Volkswagennel nem jött össze, de a kínaiakkal igen.
Egyértelmű a Forddal folyó együttműködés.
Elindul az olcsó villanyautós projekt. Nevet is kapott.
A VIII-as Golfból is kifaragtak egy lapos és széles pályaautót. Egyik versenyautót se dísznek szánják.
A GTI Clubsport a Golf ötvenedik évfordulójára készült, rendes, benzines turbómotor hajtja, de vannak még kérdések.
Egy évvel ezelőtt ígérte meg a GAZ autógyár vezetése, hogy felélesztik az egykor szebb napokat élt márkát.
A nagy megújulási hullám a Škodát is elérte.
Az új Passat mindent tud, amit elődei, csak az ára közben a duplájára nőtt. Vennéd?
Van köztük olyan, amiért fáj a szívünk.
Ennyi a német-francia olcsó álomról.
Ötven éve született meg az egyes Golf, a kabrió pedig rá öt évre. A két modell ugyanaz, mégis mást indított meg.
Rohamosan közeledik a Golf 50. születésnapja, a Volkswagen pedig valami különlegessel szeretné megünnepelni ezt a különleges alkalmat
Bár több probléma is felmerült, az eladási adatok alapján a vevőknek tetszik a Xiaomi autója.
Nem jött be a sportos almárka, visszatérnek a tradicionális GTI jelöléshez.
Ezeket az autókat nem feltétlenül szánták lépcsőshátúnak, de a dél-amerikai, a keleti és néha a nyugati piacok kedvéért mégis átfaragták őket.
Szívódízel, automata – talán ez a megoldókulcs ahhoz az egyenlethez, hogy maradhatott meg ilyen szépen ez az öreg Golf. De hol hamis a baba?
A baleset esőben történt, és a felvétel alapján akad tanulság bőven.
Szerintük visszaüthetnek az európai autóiparra és gazdaságra a túlságosan durva vámok.
Júniusban már elő is rendelheted.
T-Cross és T-Cross között hatalmas különbségek lehetnek, az úthibákat viszont kevés szubkompakt röhögi ki ilyen magabiztossággal.
Döcögősen indult az év a Volkswagennél, a Stellantisnál és a Mercedesnél. A cégek az új modelldömping sikerében bíznak.
Az út melletti kerékcsere, vagy a defektmentesítő folyadékkal való szórakozás bevette a leszarom tablettát.
Az ID.CODE Conceptet Pekingben mutatták be, és van pár igen érdekes funkciója.
Kínai - jó eséllyel állami – hekkerek a Volkswagenek informatikai rendszereiből szerezhettek adatokat.
Egy korábbi beszállítójuk sokkal régebb óta használják.
A tanulmányautót a napokon belül startoló Pekingi Autószalonon leplezik le.
A visszatekintő rovatkezdemény második része: régen volt a 2002.
Vannak még piacok, ahova érdemes elvinni a hagyományos autóformát.
ID.3, én téged a hibáiddal együtt is kedvellek. Tényleg. De mondd, miért teszed ily nehézzé a románcunkat? Nagyobb így az élvezet?
Bolondok napjára több gyártó is kitalált valami eszetlenséget, amit egészen hihetően adott elő.
Nem kevés időbe és pénzbe került, mire a Volkswagen olyan színvonalú villanyautót dobott piacra, ami képes megugrani a márka saját mércéjét.
1974 nagyon régen volt, a Golf pedig nem csak egy kiemelten fontos modell volt, de lényegében megmentette a Volkswagent.
Hülye viccnek tűnik, de tényleg létező termékről van szó, aminek értelme is van.
Bár sokat futott élete során a tesztelt VI-os Golf, simán letagadhatna százezreket.
Az elképesztően menő T1 Californiát idézhetné, de a Volkswagen szerint van vele egy kis gond.
Az ID.3 és az ID.7 Tourer GTX változatai után íme a sportosabb ID. Buzz.
Még a Renault-val közös jövő sem elképzelhetetlen.
Mit szól majd a szomszéd? Kell-e majd költeni rá? Melyik legyen? - megannyi kérdés az Alfa Romeo vásárlás előtt.
Még a Nürburgringen is mentek vele egy penge kört.
Lassít a Volkswagen 2023-ban, de nem szomorítja el befektetőit.
Íme a legerősebb kombi, amit a Volkswagen valaha készített.
Megnéztük, milyen az új korszak Golf GTI-je.