Szokatlan vezetési üzemmódokkal érkezik a két új, limitált GR Yaris változat
Nevüket a gyártó WRC versenyzői után kapták.
Nevüket a gyártó WRC versenyzői után kapták.
Több autós vonatkozású film után a Lancia és az Audi küzdelme is filmvászonra kerül.
A 2003-as versenyautó ismét vadiújnak tűnik, pedig túl van pár éles bevetésen. Most eladó.
Akio Toyoda legalábbis támogatná a dolgot.
Az ír versenyző 33 éves volt.
1987 februárjában a 323 4WD szerezte meg az első trófeát a Mazda csapatának, majd 1989-ben jött a duplázás, megrándult csuklóval is.
Colin McRae feltámasztott Ford Focus versenyautója egy méregdrága darab a rali történelméből.
Az új hibrid GR Yaris még vadabb látvány, mint a korábbi változatok, és a gyáriak szerint megvan vagy ötszáz lóerős.
Ez is az i20-ason alapul, de állítólag annyira új konstrukció, amennyire csak lehetséges.
A kisfilm apropója egy tisztességes mérföldkő: a Ford craiovai gyárában elkészült az egymilliomodik autó
Mindent megnyert a Toyota a világbajnokságon, Ogier pedig a csúcsról vonul vissza.
Manapság minden benzines sportszedánt illik megsüvegelni, a bugyorgó boxer pedig külön öröm.
Egyetlen egyszer, 1900-ban látott autóversenyzést az olimpia közönsége, és úgy tűnik, okkal nem tért vissza mindmáig.
Éppen csak húszéves a rekorder, aki csapatfőnöke csúcsát adta át a múltnak.
Az M-Sport következő csodafegyvere már az új Rally1 szabályok szerint épült, 2022-től vetik be.
Kilenc évet fejel rá a korábbi korrekordra Sobieslaw Zasada, ha sikerül elrajtolnia Kenyában.
Érdekes tud lenni, amit egy lábkamera lát, hát még ha közben a szakaszt is mutatják.
Nem restaurálták és nem is versenyeztek vele újra, ezért Richard Burns Subaru Imprezájánál eredetibb WRC versenygépet aligha találni.
A jövő évtől már ezzel mennek a világbajnokságban, a gyáriak szerint az autó szinte minden elemében új.
Húsz évig őrizgette a nagy bukás néhány megnyomorgatott alkatrészét Nicky Grist.
Sok részlet még mindig nem tiszta a ralisport hibrides jövőjéről, de a Fordnak már van egy tesztelhető hibrid WRC-je.
A verseny menedzsmentjében történt változások összehozhatják a két híres nevet, sőt egy harmadikat is.
Egymás mellé vágták a világbajnokság két élmenőjét a Monte-Carlo-raliról.
A versenyző és navigátora is épségben szállt ki az autóból.
A címvédő Ott Tänak egy tempós kanyarkombináció után szállt el.
Úgy látszik, Sebastian Ogier távozása miatt döntött a világbajnokságból való kilépés mellett a francia márka.
Felborulnak az erőviszonyok, két klasszisa lesz a Hyundai-nak, a Toyota hoppon marad.
Hosszú évek óta az első nem francia, akinek összejött a cím. De a Toyota is sokat várt erre.
Még csak 35 éves, megdönthetne minden rekordot, de lassan elég Sebastien Ogier-nek.
Egy ideje már érett a változás, az új szabályok szerint jöhet végre a hibridkorszak a ralisportban is.
De még a full villany sem teljesen kizárt. Az FIA elnöke ideges a gyártók passzivitása miatt.
Nagy pályára tévedések és egy pályán túlrepülő formulaautós okoztak extrém pillanatokat a héten.
Körbeér Sebastien Ogier pályafutása, visszatér oda, ahol anno elkezdte.
Hiába volt az utóbbi években a franciák legjobbja, elegük lett Meeke baleseteiből.
Ogier nyerte a Mexikó-ralit, a kilencszeres világbajnok Loeb az ötödik.
Már a tavalyi szezon is szuper volt, az ideire még jobbak a kilátások. Visszatér Loeb, a címvédő nyakán pedig annyi az erős fiatal, hogy csoda, hogy nem menekült a nyugdíjba.
Három év kihagyás után kipróbálja magát az új autóval a friss mezőnyben Sebastien Loeb.
Komoly múltja van ennek a Subarunak, nem csoda, hogy valakinek 80 milliót is megért.
A nézők autói közt szlalomozva kereste a visszautat a Mexikó-rali győztese.
Plusz nyolcvan lóerővel, brutális diffúzorokkal és szárnyakkal indul a raliszezon. Na, meg majd' két évtized után visszatér a Toyota.
A Volkswagen gyári csapata otthagyja a ralivébét, de a Polo WRC-t még homologizáltatják.
Már tesztelik a jövő évi Fiesta RS WRC-t, de elbírnak-e majd a Hyundai-jal?
Néhány hete még arról szóltak a hírek, hogy új autót építenek a következő szezonra. Nem fognak.
Eddig Polo R néven futott az utóbbi évek mindent vivő versenyautója, de úgy hallani, ez hamarosan megváltozik.
A cégvezér vitte el a műsort a semmiről. Sebaj, legalább már tudjuk, milyen matricák lesznek a Yaris WRC-n.
A C3-ason alapuló versenygép nagyobb, de könnyebb lesz, mint az elődje.
Ötezer kilométer, igazi menőkkel. Az eddigi tapasztalatok igen kedvezőek a gyáriak szerint.
A Volkswagen már most is uralja a WRC futamokat, de a németek már a 2017-es autójukon dolgoznak.
Az autó, amely megannyi rajongót szerzett a márkának, most eladó.
Szeretnék a Yaris WRC-t két világbajnok kezébe adni. Ha minden összejön, Sebastian Loeb a Toyotánál folytathatja jövőre.
Jövőre ötajtós karosszériával hajtanak majd Sordoék a futamgyőzelmekért.
A következő szezont kihagyják, de már megkezdték a 2017-es autó fejlesztését.
Teljesen hihető lenne, hogy ezt a filmet valami nagy nemzetközi sportcsatorna forgatta a Katalán Ralin, de nem: Turánék házi videója mindent visz, érdemes megnézni.
Majdnem két éve tudunk róla, de csak most kezdik becsempészni a köztudatba az N Performance almárkát.