Korábban is sírtak, most is sírnak
A taxisok rinyálása és blokádja újra megmutatja, hogy milyen szuper, ha az állam belenyúl a piaci versenybe. Ráadásul ezt ők kérték.
A taxisok rinyálása és blokádja újra megmutatja, hogy milyen szuper, ha az állam belenyúl a piaci versenybe. Ráadásul ezt ők kérték.
Megszívja az Uber, drágítják, sárgítják. Az NFM szerint tetszik, nem tetszik, ez van. A Wundercar helyzete kicsit könnyebb, de változások ott is jönnek. Jövő héten lép életbe az új taxisrendelet. Aki nem tartja be, elveszítheti a rendszámát.
És augusztustól csak előre megadott úti céllal lehet majd az appal utasokat felvenni.
Nem kell taxióra, de kötelező lesz a matrica és a speciális jogosítvány. Rögtön augusztustól.
Szerintük inkább egy olyan szabályozás kellene, amelyik a felhasználók érdekeit tartja szem előtt.
Azt mondják, ők egy telekocsi szolgáltatás, ahol magánemberek megosztják az autójukat, nincsenek is betiltva sehol.
Jön a hatósági ár és a kötelező sárga szín egy hónap múlva, vége az olcsó autókázásnak.
Elfogadták az új taxisrendeletet: a kormány meghallgatta a taxisok szavát.
Vegzálja a hatóság az Ubert, de nem tiltja be, és közben hónapok óta valami szabályozáson dolgozik. A világban közben az egyik országban betiltják, máshol meg pont hogy legalizálják a szolgáltatást. Meddig lesz itthon olcsó kocsikázás?
És nem csak ezt, minden hasonló közösségi taxizós szolgáltatást is. Napi hatmilliós büntetés jöhet.
Azt ígérték, ingyen viszik az embereket. Mi történt? Nem lehetett kocsit fogni.
Most, hogy elindult az Uber Budapesten is, megnéztük, hogy tényleg olcsóbb-e, mint a taxi. És hogy este is kapunk-e taxit a külvárosban.