23 találat az Indexről, és a környékéről.
Legózni mindig jó, ha szoci autókat vagy villamost építenél, most van itt az időd!
Retró összeállítás matuzsálemekkel: csalinkázó Zsigulit, cikkacakkózó Daciát és megfogott Wartburgot is láthatsz.
2024. november 21., 10:11
Centiken múlt a baleset.
Ezek a retró autók legtöbbünk mindennapjaihoz hozzátartoztak a nyolcvanas években.
A Veterán Zsiguli Egyesült ismét olyasmire készül, amit csak kevesek csináltak meg eddig a hazai veterános hobbi közönségből.
Itt az EQE SUV, az új Renault 4, és az R5 Turbo is, ha kifizeted a fejlesztését. Na, meg az illegálisan tuningolt Lada.
Ha nyolc évig reszelnek egy Lada 1200-ast, abból lehet bármi. Ebben az esetben igazi országúti harcos született - befecskendezővel!
A szépen felújított Ezeröcsit megszórták pár érdekes extrával, ettől lett különleges.
Hűen tükrözte a korszak cifra nyomorúságát.
Hihetetlen, de ez a furcsa orrú ezerhatos valódi gyári kivitel. Ami azonban még ennél is meglepőbb, az a bejáratós motor az orrában.
2021. szeptember 1., 20:48
Egyelőre nem tudni, hogy került oda.
Direkt népautót kért, hogy azzal tanulja be a pályát az első, 1986-os Magyar Nagydíj előtt. Meg is nyerte az időmérőt a ladás köröknek köszönhetően.
Az biztos, hogy több mint egy autó. Ahhoz, hogy megértsük, összeszedtük azt az öt modellt, amelyek szerintünk a ladázás sarokpontjai.
Hol Afganisztán, hol a lelőtt utasszállító repülő volt az indok, szétvert Ladák és kereskedések, a benzinkúton nem kiszolgált ladások: a Lada-export legszomorúbb oldala.
A Lógarázsban négy óra alatt újjászületett Zsiguli és az elkölthetetlen százdollárosok története. Aláfestésnek a BRG Titan 164-es trillája szól. Vissza a Dögkeselyű világába.
Most érdemes megnyitni az árverés oldalát és innentől figyelni. Elindult a licitroham, kevesebb mint három óra és vége.
A tuning-Zsiguli olyan, mint a pörkölt, mindenki saját recept szerint csinálja. Megkóstoltunk párat.
Szombat este nyolckor jár le ennek az ős-ős-ős Zsigulinak az internetes árverése, s a majdani értéke tükrében egyelőre óriási fogásnak tűnik.
A belemezelt lukas motorblokk, a fordított fékbetét miatt belovagoló Bessenyei Ferenc, az eltűnt vezértengely-szállítmány. És egyebek.
Ilyen autó sem bukkan fel mindennap a használtautó-piacon. 1970-es gyártású Zsiga, egyike a legelsőknek.
Fél évszázados a Lada, de nem ez az oka, hogy ezt a cikket megírtam. Hanem valami nagyon személyes.
A Lada obeliszk lett a magyar autós kultúrában, igazából ez volt a mi T Fordunk. Óriási szülinapi buli veszi kezdetét a Totalcaron.
András első autója ez, s talán örökre az övé marad, bár akadt már, aki kis híján kettétörte e szép ívet.