Egy igazán ritka Porsche, turbóval
A 924-es eredetileg a Volkswagen csúcs-sportkupéja lett volna, végül a Porsche alapmodellje lett. Ez itt viszont az alap csúcsverziója.
A 924-es eredetileg a Volkswagen csúcs-sportkupéja lett volna, végül a Porsche alapmodellje lett. Ez itt viszont az alap csúcsverziója.
Mennyire erős az ősmotor kétszázezer kilométer után? Elkerekedett szemmel nézegettük a görbéit.
A Yamahával közösen fejlesztett motor kompakt, erős és jó a híre is. De vajon mennyire erős 200 ezer kilométer után? Kiderül!
A tulaj a legnagyobb gyári motorra cserélte az eredetit, bekerült a programozható gyújtás, mi pedig lemértük a végeredményt
Alaposan felfúrt motorok, tuningtrükkök és Göbi Bogara egy veszedelmes Skoda ellen.
A Giulia bombasztikus meglepetés mindenkinek: a legszexibb olasz tömegautó. Ez itt az alapmodell 200 lóerővel. Illetve, várjunk csak...
A Boosterjet-motorcsalád elborította a Suzuki kínálatát. Ez váltotta a Vitara 1,6-os szívómotorját is. Megmértük, mennyit tud gyári állapotban.
Az egyik legkedvesebb kisautó a múltból ezúttal nagy kihívás előtt áll: meg kell tekernie az Erőmérő teljesítménymérő padját. Sikerül?
A Toyota GT86 egy kicsit Subaru is egyben. De mi ez a furcsa karakterisztika és hány lóerős a pörgős szívómotor, valójában?
Világrekorder négyhengeres turbómotorral és a tulajdonossal, aki többnyire városban megy, nem hajtja az autót, de kíváncsi, megvan-e még a 381 lóerő.
A Cayman S közvetlen befecskendezésű, hathengeres bokszerét keményen hajtja a tulaj. Árt ez neki? Megmértük.
Pedig az Opel Astra OPC 18 éves, újként tovább tuningolták és azóta belekerült 250 ezer kilométer. Mennyire erős most? Lemértük!
Az öreg Mercedes napi használatban van, sokat utaztak vele, hogy eljusson az Erőmérőbe. Érdemes volt, ennél többet futott autót még nem mértünk.
A világ legnagyobb TDI-je V12-es, egy Audi Q7 orrát is majdnem szétfeszíti és papíron olyan brutális, hogy kénytelenek voltunk lemérni.
A britek is tudtak, ha akartak, és bár a 75-ös egy BMW-alapú Rover, a motorja eredeti angol. De megvannak-e a lovak?
Az angol minimálsportkocsiban nincs felesleges elektronika, csak egy nagy motor az orrában. Milyen erős lehet?
Ilyet már nem nagyon látsz: egy rendesen karbantartott, nem sok kilométeres autó a győri négyhengeressel az orrában.
Öthengeres turbómotor: ilyen sem lesz többé, ezért addig kell mutogatni ezeket, amíg köztünk járnak.
A 145 QV mára a sportos kompaktok fehér hollója. Ilyen eredeti állapotú példányt pedig nem is reméltünk. De milyen erős?
Csak egy Opel Astra kombi, legyintesz és megpróbálod lenyomni. Mi a SIDI Ecotec titka? Megmértük.
Hathengeres motor, sportautós külső és rengeteg japán hangulat egy olcsó Mitsubishiben.
Sokszor mondtuk, hogy nem biztos, hogy az erős autók a legérdekesebbek. Az idei top10-es lista erre a legjobb bizonyíték.
A kettes Golf annyira jól sikerült, hogy neki köszönhetően a vacak Volkswageneket is imádják. Lemértük!
Soha fel nem merült, hogy ne lenne utódja, csak most, amikor jobb minden korábbinál.
Egyedileg épített autó, minden részletében eltér a gyáritól és gazdája nagyon lelkes, amikor tizenhat szelepesre alakított motorról mesél.
Sok köbcenti kevés lóerővel? Ezt az alkut nem sokan akarták megkötni. Ennek az autónak a gazdája sem.
Öt henger, nagy turbó és összkerékhajtás egy szép, német kombiban. Milyen erős a történelem első S6-ja?