![A területi képviselőknek és parkinsonos benzinkutasoknak maga a megváltás](https://kep.index.hu/1/0/3970/39707/397072/39707267_3029647_70ec2b38c9d5771c73d55a87aa94e5b5_wm.jpg)
A területi képviselőknek és parkinsonos benzinkutasoknak maga a megváltás
Az új Octavia első pillantásra alig változott, de valójában sokkal jobban néz ki, mint az elődje. És rogyásig van okossággal.
Az új Octavia első pillantásra alig változott, de valójában sokkal jobban néz ki, mint az elődje. És rogyásig van okossággal.
Százmillióért mit vársz? Behúzható hűtődíszt és a legcsendesebb 626 lovat? A Flying Spur a te autód, kezdj el spórolni.
Egy robogónak két fontos dolga van. Legyen könnyű, és legyen nagy a csomagtartója. A TMax 560-nak egyik se jön össze.
Olcsó luxuscikk, bevezető áron. Ha nem értjük a luxust, mint koncepciót, az viszont baj.
Durvulóban a környezetvédelem, de legalább a luxus egyre rendbébb van.
Ha szereted, hogy rendesen leér a lábad a nyeregből, és... Tulajdonképpen nincs "és".
Oké: úgy néz ki, ahogy. Kár is volna tagadni. Viszont finomabb, mint bármi más.
Fennállásom legértelmetlenebbül titokzatos bemutatóján jártam.
Öregem, leszakadt a fejem!
Mintha a Wehrmacht tankfejlesztői kifejezetten a keleti frontot tartották volna szem előtt - ez a mi autónk a 30 milliós kategóriában.
Beállsz autók mellé a pályán 130-cal, aztán nyomsz egy állórajtot.
Újra szép, és az idegesítő hülyeségeiért megnyugtató okosságokkal kárpótol.
Kényelmetlen, rosszul használható, kínos minőségű alkatrészek vannak rajta, de szerencsére olcsónak se mondható.
Annyi van meg, hogy egy Victor Hugo utcai, kora Kádár-kori irodaházban voltunk, ahol az Index is, meg még egy csomó reményteljes tech-cég...
Sosem fogjuk megtudni, mennyi fogyna igazából, mert csak évi 600 fér fel a Magyarországra tartó hajóra.
Csak annyit mondok: tényleg keveset fogyaszt.
Úgyis csak tízet kap Magyarország, azokat úgyis lábon eladják, de legalább a kollégák összefuthattak egy Lexus-szalonban.
A lényeg két szóban? Kemény autó. Elmegy mindenhol, ahol a több tízmilliós terepjárók. Csak ennek nincs csomagtartója.
Hogyan állt le a termelés öt hete, hány autó nem készült el azóta, hogyan indítják be újra hétfőn, a 900 beszállítóból mennyi élte túl a járványt, a just in time már retró.
Hogy melyik a kedvenc száguldozós autóm? Ez.
De tényleg. Oké, ez 3,8 alatt van 100-on, és 330 a vége, de akkor is...
A Mazda diesotto motorja fogyasztásban tényleg közel jár a dízelekhez, de nem azért szeretem.
Van igény a hülyeségre. Hát akkor miért pont a BMW ne elégítené azt ki?
"Kutyaól, bazmeg?! Tojtojvécé!" Itt a második adag Csikós kedvenceivel és Winkler összes tesztautójával.
Legendának ígérkezik, mert minden Peugeot-erény megvan benne: gyönyörű, invenciózus, és hát... technikailag kicsit gatya.
A soküléses családi autókedvezményt sem adják ingyen.
Ha semmit sem üzensz a világnak, de szereted, ha néha nagyon durván megijesztenek, megvan a te autód.
Még nem jöttem rá, miért megyek ezzel olyan bátran, mikor a józan ész azt diktálná, nem kéne.
A Ssangyongban eddig az őszinte böszmeséget, meg persze az ár/érték arányt szerettem. A böszmeség most hihetetlen összeszerelési minőséggé változott.
Elképesztően jól önvezet, még a Stingernél is jobban néz ki, de inkább a szomszédét nézegetném.
A Renault tudatosan csajozik a Clióval. De attól még jó.
A nyolcmilliós Harley végre nem spórolós, hanem szinte már tékozló.
V20, negyedtonnás dugattyúk, 750 fordulat/perc: az Újpalotai Erőmű a finn Wartsila által gyártott motorjának kisgenerálján jártam.
Most már tuti, hogy nem én megyek a következő CUV-bemutatóra, mert nagyon úgy tűnik, utálom az egész kategóriát.
Nekem nem fáj, ha egy gyár pénzt keres. De úgy képzelem, a Harleynak ugyanolyan rosszul áll a népmotor, mint a Citroennek a luxus.
Lehet, hogy egyszerűen nem érdemes ennél jobb autót gyártani. Szebbet meg úgyse nagyon lehet.
Nálam ez a legszebb Harley. Nem a legjobb, de azért elég jó.
Minek erre támogatás? Anélkül is elég olcsó.
Az új CX-30 bemutatóján megint rá kellett jönnöm, mennyire szeretem a sima 3-ast.
Jó volt a pite, főleg, hogy a lengyelek délután nem vették észre, hogy kétféle fagyiból is bőven akad még.
A maga módján a legütősebben kinéző Harley. Más meg úgysem merne drag-stílusú motort kihozni 90 lóval.
Nem tudom, direkt van, vagy csak így adta ki, de a Volvónál valahogy a zöld változat lett a sportosabb.
Az előző Q3 lélektelen, az-anyukája-se-szerette dizájnja után meg merem kockáztatni, kimagaslót alkottak.
László bármilyen Smartból képes bármit kihozni. VersenySmartot, hétvégi Smartot, vagy akár jó Smartot is.
Néha olyan tesztautót is adnak, ami szépen mutatja be, milyen más konfiguráció lenne belőle jó.
Két éve vagyok aktív villanyautós, de ez váratlanul ért.
Tartottak egy értekezletet a hagyományos citroenes értékekről, és meg fogsz döbbenni, mi jött ki.
Nagy? Nagy. Jó? Jó. Szeretem a nagy autókat? Igen. Kéne? Nem.
Az új kedvenc kompaktom. Legalábbis nem jut eszembe másik, ami ennyire szép, vagy ennyire jó lenne.
Az az új motor tényleg elég jó. Az autó viszont sajnos régi.
Nem jó semmire, leszámítva, ha gyorsan el akarsz égetni 50 millió forintot. És ki ne akarna?
A versenypálya-alkalmasság szerintem hülyeség. De ha mellette azt is tudja egy autó, amit az i30N, akkor nem bánom.
Évente beleszeretek egy tesztautóba. Ez elég későn jött, és mit mondjak, váratlanul is ért.
Nem mondom, hogy ne rohanj azonnal Jeepet venni, de azért van néhány fontos szempont indulás előtt.
Meg is lepett, milyen jó. Autózni ráadásul még jobb volt vele.
Elegem van a hülye mobilozó gyalogosokból. Hát ja, én is az vagyok.
A Cullinanen lehet poénkodni, hogy van benne legalább 30% halottaskocsi és 25% London taxi, de senki sem kap tőle röhögőgörcsöt.
Rendeltem már Harleytörténelem-könyvet, megnéztem egy csomó videót. Ezt nagyon tudja a Harley, hogy így belebuzul az ember.
Nem kell mindenből suvot csinálni.
Egy vezetéssegéd végre bátran vezet helyettem. Még gyönyörűen meg is ijesztett!