A bankolás rengeteg változáson ment keresztül a digitalizáció elmúlt néhány évében, ám vannak olyan szolgáltatások, amelyek által az ügyfelek személyre szabott figyelmet és szakértelmet kaphatnak pénzügyeikben. Vasas Norberttel, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetőjével beszélgettünk a prémium banki szolgáltatások jellegzetességeiről, azon belül is a CIB Bank saját szolgáltatásáról, a Magnificáról.
Banki ügyleteink számos változáson mentek keresztül az elmúlt néhány évben, zömével pedig elmondható, hogy a kényelmesebb irányba. A különböző internetbanki szolgáltatások, az online ügyintézés és az azonnali átutalások rendszere kényelmessé, rugalmassá és gyorssá tette ezt a korábban talán nehézkesebbnek megélt világot, ugyanakkor ahogy haladunk előre az időben, újabb és újabb kihívások merülnek fel, amelyek óhatatlanul kihatnak a pénzügyeinkre is.
Különösen igaz ez napjainkban, amikor az infláció mindennapos nehézségeket jelent, ebben az időszakban pedig rendkívül fontos, hogy a jelentősebb összegeket tudatosan és megfelelően kezeljük. Nem vagyunk azonban mind pénzügyi szakértők, még akkor sem, ha adott esetben magasabb jövedelemmel és megtakarításokkal rendelkezünk, ilyenkor pedig nehéz okosan és megfontoltan cselekedni. Itt jönnek képbe a különböző prémium banki szolgáltatások, mint a Magnifica szolgáltatás, amely személyre szabott módon kínál megoldásokat azon ügyfelei számára, akik ebbe az ügyfélkörbe tartoznak.
Felmerül azonban a kérdés, hogy mi kell ahhoz, hogy prémium banki ügyfelek legyünk, pontosan milyen szolgáltatásokat kapunk, ha ebbe a kategóriába esünk, illetve, hogy hogyan érdemes a befektetési lehetőségekre tekinteni ebből a pozícióból.
Hogy közelebb kerüljünk a kérdéses pontok tisztázásához, Vasas Norberttel, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetőjével beszélgettünk arról, hogy milyen trendek figyelhetők meg a banki piacon, illetve hogy milyen hazai piaci és régiós sajátosságokkal találkozhatunk a bankolás ezen területén. A beszélgetés során arra is kitértünk, hogyan biztosítják, hogy a bankárok valóban naprakész tudással rendelkezzenek, és ezáltal a CIB Bank és a Magnifica szolgáltatás milyen egyedi és személyre szabott megoldásokkal segíti ügyfeleit pénzügyeik helyes mederben tartásában.
További információk a CIB Bank prémium banki szolgáltatásáról.
A tájékoztatás nem teljes körű. Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek, befektetési tanácsnak, célja kizárólag a figyelem felkeltése. A befektetési döntést minden esetben a befektető hozza meg. A CIB Bank által nyújtott befektetési szolgáltatások tekintetében a Bank mindenkor hatályos Befektetési Szolgáltatásokra vonatkozó Üzletszabályzata és Díjjegyzéke az irányadó. A CIB Bank Zrt.-t nem terheli semminemű felelősség a befektető által hozott befektetési döntésekért, azok eredményéért, a befektetések kiválasztásából, illetőleg a piaci fejleményekből esetlegesen bekövetkező károkért. 2025. január 1-étől a jóváírási kritérium 800 ezer forintra változik. Magnifica szolgáltatás részletes feltételei a fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló Általános Lakossági Üzletszabályzatban és az azt kiegészítő fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló CIB24-re vonatkozó Különös Üzletszabályzatban, valamint a fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló Bankszámlákra és fizetési műveletekre vonatkozó Különös Üzletszabályzatban találhatóak. A CIB Visa Inspire Platinum és a CIB Mastercard Gold betéti bankkártya esetében a tájékoztatás nem teljes körű, célja kizárólag a figyelem felkeltése. Az igénylésre és a termékre vonatkozó részletes feltételeket a Fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló Általános Lakossági Üzletszabályzat, valamint a Fogyasztók részére szóló Bankkártyákra vonatkozó Különös Üzletszabályzat, a költségeket és díjakat pedig a magánszemélyek részére szóló Bankkártya kondíciós lista tartalmazza.
Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra! (kiberpajzs.hu)
A cikkben leírt, valamint a videóban elhangzó kijelentések, megállapítások pusztán tájékoztató jellegűek. A cikkben leírtak és a videóban elhangzottak nem minősülnek sem számviteli, sem adóügyi, sem jogi, sem befektetési vagy egyéb tanácsadásnak, azok üzleti döntések alapját nem képezhetik, és azokat üzleti kérdésekben hivatkozásul felhasználni nem lehet. A cikkben leírtak és a videóban elhangzottak továbbá nem tekinthetőek az Index.hu Zrt., vagy az Indamedia csoport vagy a cégcsoport bármely tagja állásfoglalásának. A cikkben és a videóban szereplő információkért, azok valós vagy helytálló voltáért sem az Index.hu Zrt., sem az Indamedia csoport vagy a cégcsoport bármely tagja, sem a cikket és a videót készítő munkatársak nem vállalnak felelősséget, és azok bármilyen felhasználása csak a felhasználó saját felelősségére történhet. Sem az Index.hu Zrt., sem az Indamedia csoport vagy a cégcsoport bármely tagja, sem pedig a cikket és a videót készítő munkatársak nem vonhatóak felelősségre a cikkben foglalt bármely állítás vagy tartalom felhasználásával kapcsolatosan felmerülő esetleges kárért vagy veszteségért.
A cikket a Dialogue Creatives készítette, a CIB Bank megbízásából, nem az Index szerkesztősége.
Arról, hogy mi is az a támogatói tartalom, itt olvashat részletesebben, ha üzenne nekünk, ezen a címen elér minket.