Már-már a Közgép útépítési sikereit idézi a kommunikációs iparban tevékenykedő I.M.G. Inter Media Group nevű cég, amelyik újabb zsíros állami megrendelést nyert el.
1,575 milliárd forintért szerződött le a Magyar Turizmus Zrt. két évre az I.M.G.-vel belföldi médiastratégia-alkotásra, médiatervezésre és -vásárlásra, írta meg a kreativ.hu. A győztes cég Patonai Péter, az MFB első Orbán-kormány által kinevezett egykori vezérigazgatójának az érdekeltsége. Patonai annak idején az MNB-nél főnöke volt Németh Lászlóné fejlesztési miniszternek, korábbi Leumi Bankos kollégájának, aki az ő hivatali ideje alatt került az állami pénzintézethez hitelezési igazgatónak.
Az I.M.G. a választások óta megtöbbszörözte éves forgalmát. A miniszterelnökség idén márciusban kötött velük 800 millió szerződést "médiastratégia-alkotási, médiatervezési és vásárlási, reklámügynökségi, telemarketing és online kommunikációs feladatok elvégzésére." A feladat lényegében egy új, bűnüldözési témájú nemzeti konzultáció levezénylése volt. Az I.M.G. az elmúlt hónapokban több állami szerv és -cég kommunikációs megrendelését nyerte el, velük dolgoztat a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium, a Budapesti Fesztiválközpont Nonprofit Kft. és az MNV Zrt. is. A KIM tavaly tavasszal 272 milliós szerződést kötött velük a soros EU-elnökség ügyeinek lakossági kommunikációjára.
A mostani, Magyar Turizmusos pályázattal párhuzamosan egy másikat is lefuttatott az MT, amivel ugyanilyen feladatok külföldi elvégzésére kerestek vállalkozót. Ritka véletlen, hogy külföldön forintra pontosan ugyanannyiért, 1,575 milliárdért végzi a munkát a győztes Mediaedge:cia.