Az Árpád hídon és környékén szeptemberben hatszorosára nőtt a menetidő az 1-es villamos felújítása miatt, az M1 autópályán pedig márciusban a rendkívüli hóhelyzet miatt alakult ki egy közel három napos torlódás – 2013-ban ezeken a helyszíneken találkozhattak a legkomolyabb forgalmi változásokkal az autósok, derül ki a Best Way Traffic Kft. közleményéből.
Hol és miért voltak nagy dugók?
Az egyéb felújítások, forgalomelterelések esetén idén átlagosan 20-25%-kal nőtt a menetidő, a társaság szerint azonban a legtöbb felújítás 2014-re befejeződik, tehát várhatóan csökken majd a dugók száma.
Nem kizárt, hogy ha elolvasta, hol voltak a legnagyobb dugók Magyarországon, az lesz a következő kérdése: Ez mind szép és jó, de hol és mekkorák voltak a legnagyobb dugók a német autópályákon?
<<A választ erre a linkre kattintva olvashatja el.>>