Közleményt jelentett meg a honlapján a Momentum a Nolimpia-kampány pénzügyeiről. Több mint 1500 támogatótól összesen bő 18 millió forintot gyűjtöttek össze. A kampányra ebből 14 milliót fordítottak.
A legtöbb pénzt, több mint hatmillió forintot a hamarosan párttá alakuló mozgalom a telefonos kampányra költötte, 16 budapesti kerületben. A Facebookon 750 ezerért hirdettek, zászlókra, szóróanyagokra és kitűzőkre kétmilliót, médiafigyelésre és közvélemény-kutatásra 1,2 milliót költöttek. Az operatív költségek közül a legnagyobb kiadás a pultok állítása volt, másfél millióért.
Két apró érdekesség: láthatósági mellényekre közel százezer, kézmelegítőkre (?!?) bő harmincezer ment el. (Mint utóbb kiderült, a -10 fokban fagyoskodó aktivisták kesztyűibe dugható fűtőbetétről van szó.)
A megmaradt négymillióból, miután a népszavazás az olimpiai pályázat visszavonásával nyilvánvalóan meghiúsul, a Momentum „a kampány során felvetett országos problémákra (egészségügy, oktatás, megélhetés, lakhatás, és a közlekedés)” próbál „megoldásokat keresni és válaszokat adni”, országjárás keretében.