Index Vakbarát Hírportál

Harrach: A sorosozás egy folyamatos marketingeszköz

2018. július 17., kedd 07:41 | aznap frissítve

A KDNP frakcióvezetője interjút adott a Népszavának, mutatjuk a beszélgetés érdekesebb állításait.

Megkérdezték tőle, mennyire fér össze pártja értékrendjével az állandó sorosozás. Harrach szerint „különbséget kell tennünk bevándorlásügy és a politikai marketing között”. A politikus azzal folytatta, hogy Európára a legnagyobb veszélyt az ellenőrizetlen migráció jelenti. Ez részben spontán, részben felkeltett és támogatott folyamat. A támogatásban, éppen az anyagi lehetőségei miatt komoly eszközök vannak Soros György kezében, és ő él is ezekkel. A »sorosozás« tartalmilag ezt jelenti. Az, hogy ez egy folyamatos marketingeszközként jelenik meg, egy szakmai kérdés, én ehhez a szakmához nem értek". 

Azt is megkérdezték tőle, mennyire fér össze a keresztény értékrenddel Semjén Zsolt helikopteres vadászata. Harrach szerint ott ez a szokás, a helikopterezés már nem okoz szenvedést az állatnak, ez fontos. Majd jön a nyilvánosságban eddig ritkán (netán soha) felbukkanó érv: „Némi ellenmondást érzek sok állatbarát véleményében, akik hevesen védik az áldozatát brutálisan széttépő ragadozót, miközben a vadgazdálkodást végző embert gyűlölködve támadják.” 

Arról a kérdésről is beszélt, hogy terveznek-e változtatni az abortusz szabályain ebben a ciklusban. „Aki ismeri a magyar társadalmat és az azt leképező parlamentet, tudja, hogy nincs lehetőség az abortusztörvény szigorítására" – mondta a kisebbik kormánypárt frakcióvezetője, aki szerint az ember élethez való joga – beleértve a magzatot is – előbbre való „az úgynevezett önrendelkezési jognál”. 

Csatlakozzon az Index tematikus Facebook-oldalához, és moderált körülmények között beszélgethet róla.

Rovatok