Mely sajtótermékekben népszerűsíti a kormány a "családok védelméről" szóló nemzeti konzultációt? Mennyi pénzért? Miért nem szerepelnek ezek a hirdetések a kormánykritikus sajtóban? A kormánykritikus médiumok olvasóinak nem kíván üzenni Magyarország Kormánya?
Ezeket kérdezte a jobbikos Sneider Tamás a Miniszterelnöki Kabinetirodától.
Választ nem kapott.
Vagyis, ez csúsztatás, elnézést, hiszen kapott választ, mind az 5 kérdésére, például azt, hogy
A részletes válaszokat tartalmazó hivatalos indoklást Sneider Facebookján lehet elolvasni.
Sneider a Figyelőben elköltött konzultációs reklámpénzekre külön rákérdezett a Miniszterelnöki Kabinetirodánál: "Tételesen mennyi kormányzati hirdetést kapott 2010-től az a Figyelő, amelyik a legfrissebb 48. lapszámában antiszemita sztereotípiákra próbál ráerősíteni?" Kielégítő választ erre sem kapott.