Reagált a Telekom, miután elég megosztóra sikerült anyák napjára készített reklámja, és sokan nekimentek a cégnek, hogy bűntudatkeltő a háromperces anyag.
A társaság péntek este kiadott közleményében azt írja, sokféle vélemény és álláspont fogalmazódott meg a filmmel kapcsolatban, de:
A film elkészítésével célunk a kérdésfelvetés és elgondolkodtatás volt, semmi esetre sem állt szándékunkban bárkiben bűntudatot vagy rossz érzéseket kelteni
– olvasható a közleményben.
„Az édesanyákra és az édesapákra egyaránt óriási érzelmi és gondoskodási teher nehezedik, az élet számos területén teljesítenek erő felett. A Telekom abban próbál segíteni, hogy a családtagjainkra, köztük a nagyszülőkre való odafigyelés és a velük való kapcsolattartás ne szenvedjék el ennek a hátrányait” – folytatódik.
A videó megjelenése után a Youtube-videó alatt és a Facebookon is kiakadtak a kommentelők, egyikük azt írta: „Az egyébként is szétszakadó, holtfáradt, folyamatos lelkiismeret-furdalással küzdő anyukákban ezen a napon kell erősíteni a szaranya-szargyerek érzést.”