2019. június 1-jétől három, rugalmasabb nyitva tartással rendelkező BKK ügyfélközpont veszi át az eddig megszokott Budapest VII. kerület, Akácfa utca 22. szám alatti pótdíj ügyfélszolgálat tevékenységét, írja közleményében a Budapesti Közlekedési Központ.
2019. június 1-jétől, a hétfőtől vasárnapig 5.30 és 22.00 között nyitva tartó, a Keleti pályaudvaron, Kőbánya-Kispesten és a Szentlélek téren lévő BKK ügyfélközpont kereshető fel pótdíjügyek intézésével, bérletek utólagos bemutatásával, pótdíjak készpénzes és bankkártyás kiegyenlítésével kapcsolatban.
A BKK Központi ügyfélszolgálatán, a Ferenciek terén, a Széll Kálmán téren és a Kelenföldön található BKK ügyfélközpontokkal együtt a fejlesztésnek köszönhetően összesen már hét BKK ügyfélponton lesz lehetőség pótdíjügyeket intézni.
Az Akácfa utcai pótdíj ügyfélszolgálat 2019. május 31-i megszűnését követően a legközelebbi BKK ügyfélpontok: a BKK Központi Ügyfélszolgálat (VII. kerület Rumbach Sebestyén utca 19-21.), a Ferenciek tere BKK ügyfélközpont és a Keleti pályaudvar BKK ügyfélközpont. A 2017. augusztus 1-je előtti pótdíjazással kapcsolatos ügyintézéssel a BKK Központi ügyfélszolgálata (VII. kerület, Rumbach Sebestyén utca 19-21.) kereshető fel.