Kegyetlenül megszívatták a Wizzair karácsonyi London-Budapest járatának utasait, és a jelek szerint a légitársaság ártatlan az ügyben, legalábbis a válaszukból ez derül ki.
Az történt ugyanis, hogy - mint egy olvasónk írta kora délután - , "fent felejtettek" a gépen egy mozgáskorlátozott utast a Wizzair Londonba érkező KW62202/ WZZ2HT járatán. Egészen pontosan az történt, hogy a leszállításáról és az ehhez szükséges speciális eszközökről valaki nem gondoskodott az érkezés után.
"Szegény Londonba érkező utas még mindig a gépen tartózkodott, amikor már az összes, Budapestre tartó utas felszállt az akkor már a hazafele útra váró gépre", írta olvasónk.
Amikor ezt észrevették, a már beszállított gépet teljesen kiürítették, a már felszállt, Budapestre tartó utasokat leszállították. Főleg a kisgyerekesek jártak rosszul, mert ők nem kapták vissza a babakocsikat, és újra vissza kellett menni mindenkinek a Security Check mögé, ismételt ellenőrzésre, írta olvasónk. "A gép jelenleg 2,5 órát késik" jelentette még kora délután az aktuális állapotot olvasónk.
Megkérdeztük a Wizzairt, hogy mi történt, válaszuk szerint valóban "mintegy kétórás késéssel" indult útnak a budapesti gépük.
A késést az okozta, hogy a lutoni repülőtér földi kiszolgáló személyzete jelentős késéssel bocsátotta a Budapestről Londonba érkező gépen tartózkodó, mozgásában korlátozott utas rendelkezésre azt a speciális liftet, ami az érintett utas leszállásához szükséges volt.
Az utas emiatt még a fedélzeten tartózkodott, amikor elkezdődött a visszainduló utasok beszállítása.
Ezek után pedig biztonsági okokból le kellett szállítani mindenkit, ahogy azt olvasónk írta.
"A Wizz Air elnézést kér a kellemetlenségért és a késésért , de utasaink, személyzetünk és repülőgépeink biztonsága továbbra is a legfontosabb légitársaságunk számára", zárul a Wizzair válaszlevele.