Napok óta komoly problémák vannak a Digi internetszolgáltatásával; az Index a hét elejétől kezdve számos levelet kapott az olvasóktól, miszerint nincsen náluk internet, vagy éppen annyira lassú, hogy egy szimpla böngészés is komoly problémákat jelent.
Két napja nem működnek rendesen a DIGI szolgáltatásai, amire semmilyen tájékoztatást nem adnak az ügyfeleknek.
A telefonszámuk nem elérhető, levelezésre nem válaszolnak, sablonlevelekkel ráznak le. Az ügyfélszolgálat sokszor ki sem cseng, a hibáról még csak egy közleményt sem tettek ki.
Az internetjük munkára használhatatlan, holott sokan távmunkában dolgoznak otthonról, felháborító, a kollégáimmal együtt szenvedünk
– panaszkodtak a felhasználók. A Digi Facebook-oldalát is elárasztották a panaszos üzenetek, ki-ki vérmérséklete szerint esett neki a szolgáltatónak. A többség azon háborodott fel, hogy a szolgáltató semmilyen platformon nem reagál a problémákra, és a központi, 1272-es vonal sem elérhető. Az Index kereste a Digi sajtóosztályát, de egyelőre nem kaptunk választ. A szolgáltató végül a Facebook-oldalán mindössze annyit közölt:
Az egyidejű, extrém mértékű hálózatterhelés műszaki problémát okoz, amelynek elhárításán a kollégáink jelenleg is dolgoznak. A szolgáltatás működése hamarosan zavartalan lesz.
Az MTI-nek a Digi kommunikációs vezetője megerősítette a problémát, és felhívta a figyelmet arra, hogy az internetezéshez használt eszközöket újra kell indítani, amint elhárul a hiba.