Magyar influenszerek saját online csatornát indítanak áprilisban Creator TV néven. A fiatal generáció online „tévécsatornáját” a Global Post Rent indítja el a YouTube-on. A 2019-ben született, a fiatal influenszereket kizárólagosan szerződtető ötlet megvalósításához a Neflixhez hasonló modellt találtak ki.
Az ügynökség már több, mint 60 kizárólagos szerződésben álló véleményvezért tudhat soraiban, akikkel olyan tartalmakat fognak gyártani, melyekkel főként a 14 és 35 éves korosztályt fogják szórakoztatni. A csatorna közleményében kiemeli, hogy a tehetségkutató csapatára egy produkciós házat szabtak, ezzel is elősegítve az influenszerek marketing vállalathoz tartozó saját tartalmaik terjesztését, gyártását.
A tavasszal startoló tévé YouTube csatornája az új műsorokkal jól indul majd, hiszen a 2014 óta működő oldalon jelenleg több, mint 250 ezer követőtáborral rendelkezik.
A Creator TV rögtön a TR!Ó Podcast névre hallgató podcasttal, és a hazai YouTube sztárjainak életét bemutató BRODAPEST legújabb évadával fog napvilágot látni.
A csatorna vadonatúj, saját fejlesztésű programokkal indul a jövőben, az egészségügy, a gasztronómia és életmód, de vetélkedők és talk showkkal is terveznek.