Index Vakbarát Hírportál

Értenek a pénzügyekhez, de zavarba jönnek a mémektől a mai fiatalok

2021. április 10., szombat 15:03

Több mint 300 ezer fiatal töltötte ki eddig a DUE Médiacsoport online edukatív tesztjeit. A Nagy Diák Tesztek visszajelzést adnak arról, miként gondolkodik a Z-generáció, milyen tudással rendelkeznek, és egyáltalán kik ők, mik a kedvenc filmjeik, zenéik, kommunikációs eszközeik.

A DUE Médiacsoport több éve szervez teszteket a legkülönbözőbb témákban, jellemzően a 14-20 éves korosztályt megcélozva. Az 1995 és 2010 között született fiatalok a nagybetűs élet előtt állnak, hamarosan a munkaerőpiacra lépnek, vagy már most is dolgoznak, befolyásolják Magyarország működését és alakítják annak jövőjét.

A 300 ezer egyéni kitöltés után érdekes kép bontakozik ki a fiatalokról:

„A tesztekkel hasznos tudást kapnak a játékosok, és ezzel az egyén szintjén történő edukáció valósul meg. A nagy kitöltőszám és az egymást követő években újra jelentkező programok már társadalmi szintre is emelik az ismeretbővítést, a szemléletformálást” – mondta dr. Szayly József, a DUE Médiacsoport vezetője.

„Ez a korosztály hagyományos módszerekkel nehezen megszólítható és aktivizálható.

Éppen ezért innovatív és kreatív formában juttatjuk el a teszteket a célcsoporthoz azokon a platformokon, amelyeket a leginkább használnak és kedvelnek – tette hozzá Szayly József.

Rovatok