Nem kevés pénzért hirdeti az Orbán-kormány, hogy Magyarország családbarát ország. A plakátkampányt New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. látja el. Balásy Gyula cégei ezért egy 3,4 milliárd forintos (2,7 milliárd forint + áfa) keretszerződést kaptak a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól.
A 24.hu információ szerint a Miniszterelnöki Kabinetirod vállalása szerint a keretösszeg 70 százalékát (1,92 milliárd forint + áfa) mindenképpen elköltik, de ez 30 százalékkal (826,7 millió forint+áfa) bővíthető. A szerződés április 12-én vált hatályossá, a keretösszeg kimerüléséig, de legfeljebb 2021. december 31-ig, tehát maximum 253 napra jött létre.
Vagyis, ha Novák Katalin családügyekért felelős tárca nélküli miniszter egy forintot se vesz el az opciós keretből, akkor a rendezvénysorozat és a kommunikációs kampány naponta átlagosan 9,6 millió forintba kerül. Ha a teljes keretet felhasználják, akkor a napi átlagköltés 13,4 millió forintra jön ki.