A járványügyi korlátozások miatti hét hónapos kényszerű üzemszünet után június 3-tól ismét járnak a vonatok a Széchenyi-hegy és Hűvösvölgy közötti 12 kilométeres kisvasúton. Nyáron a vonatok munkanapokon óránként, hétvégén 40-50 percenként indulnak a végállomásokról, hogy kiszolgálják a budai hegyek kirándulóforgalmát. Előre meghirdetett napokon forgalomba áll Magyarország legöregebb C–50-es kismozdonya is, amely nosztalgiavonatokkal közlekedik majd.
A korlátozásokból mindössze annyi maradt meg, hogy a vonaton történő utazás közben és az állomások zárt helyiségeiben – a hat éven aluliak kivételével – kötelező az orr és a száj eltakarása maszkkal.
A november óta tartó forgalomszünet alatt elvégezték a szükséges karbantartási munkálatokat, például a Széchenyi-hegyi végállomás és a Hárshegy állomás egyik váltóját átépítették, valamint kétszáz méteres szakaszon kicserélték a síneket Virágvölgy és Csillebérc között.
Virágvölgy állomáson az egykori úttörő- és gyermekvasutasok munkájának köszönhetően az állomásépület váróterme ismét megnyílt a parkerdő felől, így az utasok a kétszáz méterre lévő normafai Anna-réten található nagy játszótérről érkezve az eredeti bejáraton át tudják megközelíteni a pénztárt és a peront.
A gyermekvasutasok hűvösvölgyi otthonépületének tantermeit és helyiségeit is felújították a Gyermekvasút felnőtt dolgozói, hogy megszépült környezetben fogadhassák a visszatérő kisvasutasokat.
2021-ben elkezdődhet Csillebérc (egykori nevén Úttörőváros) állomás rekonstrukciója, amelynek keretében a már műszaki emléknek számító VES típusú biztosítóberendezés teljes felújítását is elvégzik.