Az „Egy a Természettel” Vadászati és Természeti Világkiállítás népszerűsítésére szolgáló 750 darab óriásplakát gyártására és kihelyezésére több mint 67 millió forintot költöttek – olvasható a Dorosz Dávid budapesti főpolgármester-helyettes közérdekű adatigénylésére érkezett válaszban a kiállítást szervező nonprofit kft-től.
Ez töredéke annak a mintegy 3 milliárd forintnak, amit kommunikációs feladatokra költöttek.
Október elejére a világexpo lebonyolítás költsége elérte a 77 milliárd forintot, ami magában foglalja a Hungexpo felújításának költségeit is, és egyébként az eredeti költségterv közel kétszázszorosa. Ehhez járul hozzá például az a kapu, amely tíz tonna agancsból készült és 240 millió forintba került.
Ilyen összegek mellett elenyésző Fátyol, az expo reklámarcának az ára: a magyar vizslát csupán 150 ezer forintért vásárolták.