Az alkalmazáson keresztül 15 milliónál is több terméket vásároltak tavaly több mint nyolcmilliárd forint értékben, amelyek 64,4 százaléka menetjegy volt, valamint több mint 58 ezer bérletet is itt adtak el.
A vonatos és buszos ajánlatokat is tartalmazó MÁV-applikáció és az ELVIRA 2020 decembere óta átjárhatók, megtörtént a korábbi, esetenként duplikált felhasználói fiókok összevonása, egyetlen regisztráció mindkét felülethez alkalmas. A közös regisztrációk száma érkezett most a jelentős, egymilliós mérföldkőhöz – tudatta a vasúttársaság a közleményében.
A MÁV szerint ez a szám nemcsak az utasok bizalmát támasztja alá, hanem azt is, hogy a MÁV–Volán-csoport online jegyértékesítő (JÉ) rendszere megkerülhetetlenné vált a hazai közösségi közlekedés terén. A vasúttársaság keddtől nyereményjátékot indított: bárki részt vehet rajta, aki JÉ-tag vagy a JÉ-közösség tagjává válik a játék időtartama alatt, március 20-ig.
A vasúttársaság tudatja, hogy 2021-ben az utasok majdnem egyharmada váltotta meg jegyét az új ELVIRA felületén vagy a vasúti és Volánbusz-termékeket is tartalmazó MÁV-applikáción keresztül, vagyis az érintésmentes vásárlás térnyerése jól kimutatható a MÁV–Volán-csoportnál is.
A 2019-es egyharmadhoz képest 2021-ben pedig már az online értékesítés kétharmada az applikáción keresztül történt, és csaknem minden ötödik belföldi vonatozó itt megváltott jeggyel utazott.
2021-ben 15 milliónál is több terméket vásároltak az alkalmazáson keresztül az utasok, több mint 8 milliárd forint értékben. A megvásárolt termékek 64,4 százaléka volt menetjegy, valamint több mint 58 ezer bérletet is vásároltak.