Szakemberek több hónapnyi tervezésének és szervezésének köszönhetően szinte észrevétlenül, három éjszaka alatt összesen kilenc darab extrém méretű, egyenként 85 tonnás szerelvény szelte át az M8-as autópályát és a 6-os főutat.
A Németországból folyami hajón érkező tartályok a szállításukhoz használt speciálisan összeépített szerelvényekkel együtt 32 méter hosszúak, 6,7 méter szélesek és 7,8 méter magasak voltak, melyeket a Magyar Közút szakembergárdájának közreműködésével a dunavecsei kikötőből Dunaföldvárra juttattak el a végső állomására, egy biofinomítóba.
A szerelvények az M8-as autópályára menetiránynak megfelelően hajtottak fel, majd teljes útzár mellett, haladási iránnyal szemben közlekedve ellentétesen hajtottak le a 6-os főútra. Ehhez a Magyar Közút közreműködésével betonelemek elmozgatására és 600 méteren tolatásra volt szükség. A sikeres célba jutáshoz napközben egy útdíjfizető kaput is teljes egészében le kellett bontani, mert nem fértek volna el alatta a szerelvények.
Az összehangolt munkáról készült videó a Magyar Közút hivatalos YouTube-oldalán tekinthető meg.