Szombat reggel több helyen elérhetetlenné váltak a Yettel szolgáltatásai. A legtöbb esetben a hálózat egyáltalán nem elérhető, így sem hívásokat, sem pedig sms-eket nem lehet intézni a szolgáltatón keresztül.
Tömegesen jelezték a Yettel-felhasználók, hogy egy hálózati probléma miatt nem tudnak hívást indítani vagy fogadni a szolgáltatón keresztül szombat reggel óta – szúrta ki a Portfolio.
Az ön hívásáról a hívott felet sms-ben értesítjük, mivel a hívott szám jelenleg nem elérhető. Aktív hívószámkijelzés-tiltással ez a szolgáltatás nem vehető igénybe
– mondja be egy női hang, amikor egy yetteles számot tárcsázunk.
A legtöbb esetben a hálózat egyáltalán nem elérhető. Az érintett telefonszámokon keresztül nem lehet hívást indítani és fogadni, valamint nem működik a mobilinternet-szolgáltatás és ezek miatt az sms-küldés és -fogadás sem.
A Yettel ügyfélszolgálatát tárcsázva az alábbi tájékoztatást mondja be a géphang:
Tájékoztatjuk, hogy Budapesten és környékén a viharos időjárás miatt egyes területeken szolgáltatáskiesés tapasztalható.
A Yettelnek küldtünk kérdéseket a problémával kapcsolatban, amint megkapjuk a válaszokat, frissítjük a cikkünket.
A Yettel a közösségi oldalán később arról számolt be, hogy már megoldották a reggel és délelőtt észlelt problémát.
A hálózatunkon végzett karbantartási munkálatok miatt a mai délelőtt folyamán akadozást tapasztaltunk, melyet kollégáink sikeresen elhárítottak
– írták a bejegyzésben. Hozzátették, hogy abban az esetben, ha továbbra is észlelnek hálózatot érintő problémát, a készülék újraindítását vagy repülő üzemmódba, majd pedig normál üzemmódba állítását javasolják.
Mint ismert, a Telenor Magyarország Zrt. március 1-jétől Yettel Magyarország Zrt. néven folytatja működését. A magyarral együtt három ország piacán működik a szolgáltató az új márkanévvel. A távközlési cég ugyanis a szerb és a bolgár piacon is megjelent, ügyfélkörük mintegy tízmilliós.
(Borítókép: Mónus Márton / MTI)